Hoi dames! 'T duurd nog even, maar ik zit al te denken voor een cadeau voor E. Haar 3e verjaardag. Veel heeft ze al, dus kwamen we uit op een storio. Lijkt ons dat ze daar ook wat van leert?? Wie heeft er een? Is het wat? Iemand ervaringen? Of andere leuke cadeautips voor 3 jarige? Liefs x
Mijn dochtertje heeft er één gekregen voor de kerst en is er verzot op. Het is een heel veelzijdig ding, en ieder spelletje heeft zijn 'game', een e-book (interactief en heel leerzaam) en een creatief onderdeel. Ook de foto´s maken en filmpjes zijn hier favoriet en zo ook het tekenen en kleuren. Spelletjes, boeken, muziek zijn makkelijk te downloaden via internet. We hebber er een rugzakje bij gegeven dus ze neemt hem overal mee naar toe en is er ook heel zoet mee in de auto. Een stevig apparaat ook want hij is 'duizend' keer gevallen maar doet het nog steeds perfect. Nadeel: hij werkt op batterijen en verslindt deze. Je kan een adapter kopen maar dan moet je, volgens mij, wel aangesloten blijven op de netspanning.
Toevallig wilde ik hem ook halen voor mn zoon, Maar mijn vriendin heeft 2 meiden die hem hebben en hebben er maar een paar keer mee gespeeld. Dus die zei,zonde van je geld. Dus ik denk bij iedereen verschillend. Ik leen nu even die van haar.
Zag die van de week ook al staan bij Bart Smit... Mijn dochter wordt over 1 maandje al 3 jaar en vroeg me af of het iets voor haar zou zijn! Je hebt er 2 toch? Eentje vanaf 5 jaar en eentje vanaf 3 jaar?? Ben ook benieuwd naar de reacties van mensen die er een hebben!
Hier wordt er nauwelijks naar omgekeken. Ze wil graag leren schrijven maar dat komt heel nauw met die pen en dat riep wel frustratie op. 'Letterschool' op de iPad is een groter succes. Verder doen ze er ook zelden iets mee. Met 2 boekjes en letterschool op de iPad was ik een stuk goedkoper uit geweest
Hier kijkt onze zoon er niet meer naar om.. Speelt liever met een simpel autootje van 1 als met zijn dure Storio 2
Storio 2 is een groot succes bij mijn net 3-jarige zoon. Hij is er verzot op en de spelletjes zijn leuk. Ik vind het een aanrader!