Hoi Pff de tijd van hooikoorts is weer aangebroken en ik zie er niet uit! Jeukende ogen, niezen en jeuk in m`n neus en keel.. bah Nu heb ik een middeltje gekregen van m`n longarts: Levocetirizine.. en das echt troep, je word er duizelig van enz.. ik wil dit echt niet nemen.. (moest het ook uitproberen) Nu heb ik van Avogel Allergisan. Dit helpt wel iets maar niet voldoende gekocht toen ik zwanger was.. dan mag dat en ik gebruik neusspray Prevalin extra dit verlicht wel iets.. Maar nu mijn vraag: Wat gebruiken jullie en helpt nu echt!! Graag jullie reacties!
Ik gebruik niets.. Niets lijkt me te helpen.. Heb erg gelukkig " nog" geen last van gehad.. Krijg vaak rond eind april- begin mei last.. Ik geniet nog even van de mascara op mijn wimpers en mijn niet rode neus..
Ik gebruikte ook een tijdje Allerfre, werkte prima. Alleen veel geld weinig pilletjes. Heb toen van de dokter Aerius gehad, hielp wel, maar niet genoeg. Jaar bij een homeopaat gelopen. Kreeg ik vage bolletjes, hielp niet genoeg. Ben afgelopen jaar toch maar weer aan de allerfre gegaan
`ceterizine is zelfs verkrijgbaar (of geweest) bij de aldi en je kunt het ook bij de drogist krijgen. Alleen geven de huisartsen vaak hogere doseringen.
ikzelf heb geen hooikoorts, maar mn vriend wel. Hij heeft er heel erg last van en krijgt elk jaar een injectie, kenacort. Pillen en neusspray helpen bij hem niet.