Ik heb een hele periode gehad dat ik weinig tot geen snoep heb gegeten. Ik kreeg opeens zooo'n zin in zoetigheid dat ik een zak snoepjes (van die biggetjes) heb opgegeten. Wie herkent dit? En zo'n zak kan eenmalig toch niet zoveel kwaad?
heeeel herkenbaar heb het ook met drop.. gelukkig is mn bloeddruk altijd vrij laag, dus mag wel ietsjes drop hebben
Ik snoep me een bult deze zwangerschap en ik drink ineens cola , terwijl ik normaal geen snoeper ben en echt NIET van cola houd... Heel vaag. Maar het kan geen kwaad hoor, alhoewel teveel cola natuurlijk niet goed is, dus ik beperk het tot 1 à 2 glazen per dag...
Die zakken zoete harlekijntjes (drop), van katja die apekoppenmixen zeg maar, redband/drop snoepjes, M&M's en cola ben ik verslaafd aan geraakt. Ga er af en toe zelfs speciaal voor naar de winkel.. kan t gewoon niet helpen
Ik heb het ook met vlagen! En dan weet ik niet of ik drop of chocolade wil, dus dan koop ik beide! en zoet snoep, winegums enzo ook, lekkerr! En cola-snoepjes! Ik heb ook veel vaker zin in cola inderdaad.. Lekker bij de Mac ofzo
normaal vind ik drop niet lekker...nou nu wel hoor!! hele pakken drop en winegums... zakje naast mijn laptop tijdens het werk! heerlijk!
haha hier omgekeerd!!! voorheen helemaal gek van snoep en zoetigheid en chocola, maar nu dus totaal niet hahahahahaha bij chocola zien ga ik al rillen!!!
Ja ik ben ook opeens een zoetekauw geworden.. Jammer dat ik diabetes heb dus alles moet laten staan nu
Ik heb normaal noooooit trek in snoep, alleen in chipjes en andere hartige dingen. Terwijl ik dit schrijf komt de bodem van het zakje zure matten in zicht . Ben nog steeds niks aangekomen dus het mag van mezelf, ben al blij dat ik weer een beetje trek krijg. Heb het trouwens ook met cola...
ja idd en ff een stomme vraag, ik heb totaal geen trek in alles wat met vlees te maken if of vleesachtig is... vis al helemaal niet, alleen brood eigenlijk... dat kan toch geen kwaad???
@moi, zo'n periode heb ik nu. Lust bijna alleen maar broodjes hamburger. Ik eet veelste weinig groente en fruit. Neem wel mama vitaminen en omega 3 supplementen om het tekort een beetje aan te vullen. Ik neem persoonlijk alleen extra vitaminen als ik een tekort heb in mijn voeding of bij ziekte enzo, anders went je lichaam er te snel aan en haalt t niet meer uit de voeding die je binnenkrijgt. Toen mijn vriend dit aan de vlos vroeg zei ze tegen ons dat de kleine pakt wat hij nodig hebt en dat mama dan tekort komt.. Ik heb verschillende trekken gehad, tomaaten, salades, sinas (dronk voorheen altijd en alleen maar cola) de meest lachwekkende volgens mijn vriend zijn ijsklontjes. Kan er de hele dag op kauwen hahaha. Er moeten ook altijd een stel in de vriezer liggen. Maar ben niet egt gaan snoepen. Op mn kitkat periode na haha.
Moi: dat met dat vlees heb ik ook wel heel erg hoor! Ik denk in de winkel, oow dat is lekker! En dan heb ik het gebakken en dan hoef ik het niet meer. Enige wat er nog wel in gaat is een tartaartje