Hoi Meiden, Ach ja, ben nu 40 weken en 4 dagen zwanger! Zoals jullie begrijpen sta ik echt op springen! Vandaag heb ik al de hele dag voorweeen om ong. 15 min. Soms langer soms korter. Maar het heeft nog niet doorgezet! Ik ben zo rijp om mijn kleine in mijn handen te houden. Maar ik heb al 2 weken symptomen, dus erin geloven dat het nu echt zover is kan ik niet. Wie had ook zo'n last van voorweeen, en hoe voelde die bij jou? Mijn zijn kramp in mijn buik en rugpijn.
Hoi, Ik heb een paar keer voorweeen gehad, maar het zette steeds niet door. Wel ook veel pijn in mijn rug en sinds gisteren in mijn schaambeen...Heel veel sterkte in iedergeval... Dit wil je vast niet horen, maar binnen 10 dagen heb je je baby sowieso in je armen . Groetjes Jessica
Ik hoop dat ik de voorweeën mag overslaan en direct mag beginnen met de ontsluitingsweeën, maar je hebt het niet voor het zeggen he? Jullie in ieder geval heel veel succes gewenst!
ik heb ook last van voorweeen. een tijdje terug had ik de hele dag weeen en van 9 tot 11 uur om de 7 minuten en toen stopte het. erg vermoeiend. sterkte en ik hoop voor je dat het doorzet.