Hoe kan ik iemand een privebericht of mailtje sturen ? Moet ik dan iets veranderen in mijn profiel ofzo ? groetjes marielle
onderaan de berichten van mensen vond je verschillende knopjes. pb of email. aanklikken en schrijven maar!
Hoe kom ik erachter of het gelukt is om een berichtje te sturen ? Kan ik dit ergens terug vinden ? En waar moet ik mijn antwoord vinden ? groetjes Marielle
stuur er 1 naar mij een pb, dan zie ik of het lukt. je antwoord vind je in je mailbox, zie links in het menu, daar gaat een oranje lampje knipperen als er iets in zit.
Ja, wachtrij staan ze in voordat iemand ze leest. Als iemand je pb heeft gelezen dan gaat hij naar verzonden items.
hoi nathalie, ik zie ze idd in de wachtrij staan. ze komen dus pas bij verzonden items als degene het berichtje gelezen heeft als ik het goed begrijp ? groetjes
whahahah en weet je wat het leukste is? mijn 2de naam is Nathalie! Ik heb je pb ontvangen, dus nu moet de mijne uit de wachtrij zijn. heb je terug geschreven, dus nu moet je links bij mailbox een lampje zien knipperen.