Hooikoorts ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JMay, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb er (gelukkig) zelf geen last van en ml ook niet extreem zijn neus raakt alleen erg verstopt.
    Maar ik denk dat mijn dochter er wel wat last van heeft.

Ze had zondag 40 graden koorts dat was gister weer over nu alleen nog wat verhoging 37,8.
    Maar ze wrijft de hele dag in haar ogen en jengelt ook de hele dag normaal huilt ze eigenlijk nooit.
    Ze eet nu ook al twee dagen niets op een paar hapjes brood na.
    Zijn we totaal niet van haar gewend want normaal eet ze echt als een dijker en moet ze soms zelfs geremd worden met eten.

Kan ze last hebben van hooikoorts of is dat nu nog niet gaande ?
    Kan natuurlijk ook gewoon een griepje zijn maar met dat wrijven in der ogen dacht ik eigenlijk meteen aan hooikoorts der oogleden zijn ook wat rood maar dat kan natuurlijk weer door het wrijven komen

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    het kan wel al hoor, zeker nu het zo'n mooi weer is.... maar het kan natuurlijk ook gewoon verkoudheid of griepje ofzo zijn. lastig te peilen natuurlijk!

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja idd ze is niet verkouden dat dan weer niet.
    We zullen het even afwachten.
    Ze ligt nu alweer voor de derde keer op bed normaal slaapt ze maar 1x.
    Die rot griep heerst natuurlijk ook nog extreem.

4. hankele

hankele Actief lid

17 dec 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf hooikoorts en dat is ook al begonnen doordat er al vanalles aan het uitlopen is. Zelf heb ik er nooit koorts bij gehad, wel veel niezen, loopneus, jeuk in mijn ogen en vermoeidheid/lamlendig gevoel. Geen idee of de koorts verband kan houden met hooikoorts, maar er gaat idd ook een griepvirus rond dus dat kan het ook zijn.
    Sterkte ermee in ieder geval!

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja precies.. Bedankt voor je reactie :)

Deel Deze Pagina