Hoeveel tanden hebben jullie kinderen met 1,5 jaar? Onze zoon heeft nog steeds maar 4 tanden. Zijn 2 tandjes onder zijn ook heel kort. Soms geeft het wel problemen met eten, de wat hardere dingen kan hij niet goed kauwen omdat hij dit met zijn voortanden probeert en dan valt het uit zijn mond.
Mijn zoontje heeft alle tanden en 4 kiezen. Hij is nu 20 maanden. Met 1,5 kwamen de kiezen door. Ik snap dat het lastiger kan zijn met eten, maar de kaken zijn ook super sterk zonder tanden hoor. Als je je zorgen maakt zou je het cb of de tandarts eens kunnen bellen. Ik heb geen idee wanneer tanden door zouden móeten zijn.
Hier een dochter van bijna 1,5 jaar. Ze heeft ook nog steeds maar 4 tanden. Ziet er ook niet naar uit dat er snel meer komen. Begin het missen van de andere tanden wel steeds lastiger te vinden. Ze kan nog steeds niet alles mee-eten (komkommer/tomaat) en hardere dingen moet je erg klein snijden en meestal spuugt ze het nog uit. Probeer daar dus wel rekening mee te houden. Ik wilde het vorige week vragen aan de tandarts, maar ben het vergeten. Nou ja het zal allemaal vast goed komen. Het ziet er wel grappig uit, onze dochter met 4 tanden, naast leeftijdgenootjes met bijna hun hele gebit al.
8 snijtanden 4 hoektanden 4 kiezen. Dit had ze al met 14 mnd. Ik wacht dus al heeel lang op die laatste 4 kiezen
Jongste moet alleen nog de hoektanden en 4 kiezen. Oudste had met 18 maanden alleen de laatste 4 kiezen nog niet.
Dochter van 18 maanden. heeft 4 tanden onder. 4 tanden boven maar die naast de voortanden zitten zijn nog wel erg kort.Het duurt bij haar sowieso vrij lang totdat ze ze uitgegroeid.haar 2 eerste ondertanden waren ook heel kort en leken niet te groeien maar nu zien ze er "normaal"uit. Ze heeft 4 kiezen waarvan er bij 1 nog een puntje moet doorkomen.
Mijn dochter is 1,5 en heeft alle tanden en kiezen, op de achterste boven en onder na. Ze moet er dus nog 4.