Pijn tijdens de seks..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KleinMeisje93, 18 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

hee dames.

Ik zal vast niet de enigste zijn denk ik?

Zodra mijn vriend en ik gemeenschap hebben, krijg ik van die pijnlijke steekjes bij mijn baarmoeder en wil ik meteen stoppen omdat ik bang ben dat het 'mis' zou gaan...
    wat zijn jullie tips om het toch wat gemakkelijker te maken en dat het geen pijn doet zodat ik voor mijn gevoel ook echt niet bang hoef te zijn??

2. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Ik herken het alleen van later tijdens de zwangerschap, dat ik er harde buiken van kreeg. Denk dat dit net zoiets is. Je lichaam reageert op de hormonen die door de seks vrijkomen. Weet niet wat je eraan zou kunnen doen.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    #3 Sado, 18 jun 2017
    Laatst bewerkt: 18 jun 2017
    Dit ja. Herken het zeker niet van het begin.
    Qua tips: zou het zeker niet forceren. Zo te horen vindt je het zowel mentaal als fysiek niet prettig, dan maar even geen seks, toch?

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Seks kan sowieso geen kwaad. Harde seks ook niet, je kindje is echt goed beschermd! Wat betreft de pijn rond dat termijn herken ik niet, wellicht komt het doordat alles wat beter doorbloed is. Ik heb nu steeds, na het klaarkomen :rolleyes:, last van een harde, niet pijnlijke, buik. Dit is ook volkomen normaal.

Inderdaad niet forceren. En anders even de vk of gyn bellen als je je echt zorgen maakt?

5. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!
    Mijn baarmoeder ligt ook erg laag merk ik want hij komt er toch wel tegen aan dan en dat is denk ik wat ik voel als steken.

6. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik ben ongeveer even ver als jij en ik had een paar dagen geleden ook pijn. Het was gewoon niet fijn. Ik maak me verder geen zorgen, gewoon even geen polonaise aan mijn lijf

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Als het niet fijn is en je je zorgen maakt, zou ik het even niet doen. Naarmate ik vorderde in mijn termijn had ik ook pijn en discomfort en voor mijn man was het ook niet leuk omdat hij zich continu zorgen maakte of hij me geen pijn deed. We hebben nu seks op andere manieren.

Deel Deze Pagina