Hi meiden, Ligt het aan mij of is Predictor overal uit het assortiment? Kan ze alleen online nog vinden. Wat is het beste alternatief wat jullie betreft momenteel? Is action gevoeliger dan K2v5 of andersom? Of zijn er nog andere goeie testen die ik in een winkel kan kopen? Alvast veel dank!!
Ze zijn veelal nog bij de Jumbo te koop. Ik vind persoonlijk Action en Kruidvat 2v5 niet zo super. Lopen beide slecht en onduidelijk op. Zelf fan van de Sensitest Midstream early.
Dankjewel voor de tip! Ik heb geen Jumbo hier in de buurt, maar dan weet ik dat ik daar heen zou kunnen rijden een keer. Vind je action en K2v5 alleen niet fijn qua oploop checken? Of ook om zwangerschap vast te stellen? Zijn ze wel gevoelig?
Hier koop ik die sensitest midstream early in bulk (24 stuks) bij bol.com altijd. Zit vaak nog een kortingsbon bij voor de volgende bestelling die een jaar geldig is. Wow, echt treurig dit eigenlijk, haha.
Om je een beeld te geven. Bij de bovenste 2 testen was mijn hcg die dag 7. kruidvat 2v5 pakt dat dus op Het zijn niet zulke mooie lijntjes als predictor, maar vind ze op zich wel goed werken om oploop te testen op de early dipstick van sensitest was toen bij mij minder te zien action heb ik nooit gebruikt
Als ik moet kiezen tussen action eb kruidvat dan kruidvat. Predictor early is nog te koop bij de DA drogist. Andere goedkopere optie is een first response. Is de predictor early maar dan goedkoper. Ik heb hier weleens gelezen dat die te koop zijn bij de coop. Verder kun je die amazon.de kopen. Dan zijn ze met een weekje in huis