Ik heb de laatste test niet de urine verdund, wel water over de test gegooit na 5 min. Ik weet dat dit misschien helemaal geen nut heeft hoor.. ben begonnen met de predictor, deze was 4 dagen voor nod echt al een knaller. Daarna over gegaan op clearblue. Heb de test van 4 dagen voor nod even bijgevoegd.
Ik heb in mijn topic ( 3 x is scheepsrecht ) een foto staan van t hook effect, ik had dat met exact 5 weken en dat zag er anders uit ( evengoed een missed abortion geworden maar dan kun je die test misschien bekijken)
Voorbeeld van mijn testen : Bovenste met ochtend urine , Middelste middag urine en onderste ochtend urine verdunt met water . Bij deze testen was ik precies 4 weken
Hook-effect ken ik niet, maar je test is wel heel licht. Op de echo is overigens met meer dan 6 weken echt wel iets te zien. Wij hadden zels met 6+2 en 6+0 al kloppende hartjes. Maar de gyn heeft wel gelijk dat als het mis gaat, je er niets aan kunt doen. Ik heb daarnaast al mijn zwangerschappen wel bloedverlies gehad, dus het hoeft niet altijd iets te zeggen. Veel succes met wachten!
Ik kreeg de assistente aan de lijn, die maakte zich niet zo druk omdat ik verder geen krampen heb of geen maandverband nodig heb. Het is echt puur bij afvegen, ze zei ook dat er een adertje gesprongen kon zijn ivm. Gemeenschap gister avond. Nu ik deze test heb gezien geloof ik daar eigelijk niet meer in.
Water er overheen gooien heeft geen zin, daarmee is er niks te zeggen van die test. Dus ook geen conclusies aan ophangen. Urine verdunnen en een testje doen. Ik heb rond 5,5wkn bloedverlies gehad, moest op 6+1 een nieuwe test doen en had toen hookeffect. Test blijft dan duidelijk, maar is geen knaller meer.
Dit is mijn kruidvat test van net, moet zeggen dat ik hier niet eerder mee heb getest dus ook geen vergelijkings materiaal heb. Dit is overigens wel onverdunde urine.
Ik hoop dat ik t mis heb maar ik vind hem akelig licht. Heb je al eens met sterk verdunde urine getest? In combinatie met je bloedverlies vind ik t wel zorgelijk
Eentje gedaan met verdunde urine, 50-50 ongeveer. Hier was het streepje nog lichter als deze test, ik ga er vanuit dat het niet goed zit en ga dinsdag dan gewoon naar de vk. Daar zullen ze dan wel een echo maken en hebben we meer duidelijkheid. Mijn vriend hamert er heel erg op om eerder te gaan, maar zoals eerder aangegeven wil de vk het nog even afwachten.
Ik zou toch echt aandringen op een echo (vind al heel raar dat je die niet krijgt) ik had ook een lichtere test (tussen 5 en 6 weken, weet niet meer precies) en op de echo bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Ik zeg natuurlijk niet dat jij dat hebt, maar ik zou het altijd willen uitsluiten.
Oh jeetje, dat is ook niet best. Ik ga morgen toch maar weer bellen. Bij mijn vorige zwangerschap waren ze heel meegaand dus vond dit antwoord van hun ook al zo raar. Ik had die test gewoon niet moeten doen vanmiddag, nu maak ik me nog meer zorgen natuurlijk.
Ik had toen nooit zo’n knaller gehad als jou, maar toen ik de test van mvm kreeg was die echt heel licht en had toen gebeld en kon volgensmij binnen een paar dagen terecht. Ik hoop dat je toch snel een echo krijgt en hopelijk goed nieuws!
Fijn dat je zo snel terecht kon zeg, alleen was de uitslag natuurlijk niet waar je op zat te wachten. Ik zie dat je nu opnieuw zwanger bent, gefeliciteerd!
Wat een onzekerheid! Misschien is een andere vk een optie of idd een echo maken bij een echobureau. De stress en onzekerheid die je nu hebt zijn ook niet fijn! Ik duim voor je
Dankjewel! Ja eindelijk na meer dan 2 jaar na de Bbz. Moesten ff geduld hebben haha. Hopelijk zit het nu wel op de goede plek.
Aan de hand van de foto en je bloed verlies, ben ik echt bang voor je dat dit niet goed gaat. Dit is zelfs te licht voor het hook effect
Ik vind het echt schandalig dat je niet direct vandaag mag komen! Wat gemakkelijk om te zeggen dat als het niet goed is je er toch niks meer aan kunt doen... als het wel goed zit is stress echt niet goed. Ik zou nogmaals bellen en op je strepen staan. Heel veel sterkte met deze onzekerheid!