Thanks allemaal voor jullie reacties! Een slechte nacht gehad en de bloeding is alleen maar erger geworden. Ook af en toe last van wat krampen, het is dus niet goed gegaan kunnen we nu wel stellen. We zijn van de onzekerheid af, ookal hadden we natuurlijk zo gehoopt dat dit goed ging. Gelukkig ben ik vandaag vrij, dus ga gezellig met mn kleine man op pad.
Och jeetje meid. Heel veel sterkte. En hopelijk kun je je zinnen wat verzetten met je kleine mannetje.
Zo dacht ik er ook over inderdaad, maar dat was ze niet helemaal met mij eens. Zolang ik niet ieder kwartier een schoon maandverband nodig had was er niks aan de hand . Nou moet ik zeggen dat ik dat nooit heb hoor, ook niet na de bevalling. dus de kans zou denk ik vrij klein zijn. Ik ga zo maar weer bellen, en kijken wat ze zegt.
Even een update, mocht toch langs komen bij de vk. De baarmoeder is leeg, maar ze kon wel zien dat er iets had gezeten. Het was wel compleet weg, ik merk wel dat ik nu meer rust heb voor mezelf. Bedankt voor jullie berichtjes! Voor nu laat ik het even voor wat het is
He bah sterkte!! Ik zag de foto van je test en in combinatie met het bloedverlies zag het er idd niet goed uit...
Goed dat je nog een keer gebeld hebt en 'fijn' dat je mocht langskomen. Maar wat een teleurstelling zeg... Hoop dat je snel weer zwanger bent.
He shit zeg.. sterkte, je was vast al een beetje aan het idee gewend dat er over 8 maandje een broertje of zusje bij zou komen..
Thanks, inderdaad en we waren er bewust mee bezig dus valt natuurlijk altijd tegen. Ons huis moet verbouwd worden, dus daar waren we natuurlijk ook plannen voor aan het maken. We gaan wel gewoon verbouwen hoor, alleen zit er op dit moment wat minder druk achter. We zien wat de toekomst ons brengt, wie weet mogen we over een aantal maanden toch een mooie 1e echo hebben, en de maanden er na een mooi broertje of zusje!