Hey Vandaag zit ik op 9 DPO en aangezien ik sinds maandag behoorlijk last van mn borsten heb en me vandaag echt niet zo fit voel heb ik net met middagurine een testje gedaan. En het resultaat een megatuurstreep op de actiontest. Ik hoop dat hij te zijn is op de foto na uploaden. Zien jullie hem ook en kan ik het beste morgenochtend of vrijdagochtend weer een test doen? Vind het zo spannend na 3 miskramen
In het echt is hij wel beter te zien. Zit er steeds naar te kijken. Kan het niet geloven.. Denk dat ik morgenvroeg gelijk ga testen. Dan zal hij toch donkerder moeten zijn met ochtendurine?
Ik zie hem ook super spannend! Dit begon ook zo bij mij en nu ben ik 5 weekies zwanger super pril nog ❤️ Misschien morgen weer een testje doen in de ochtend🙊
Dat hoeft niet, maar kan wel. Ik testte aan het begin zelfs donkerder in de middag dan de volgende ochtend. Dus zal mij hoe dan ook niet teveel zorgen maken als je morgen nog steeds een lichte test hebt. Maar voor 9dpo ziet je testje er prachtig uit!!
Vind 'm juist heel duidelijk voor 9dpo, ben benieuwd naar de testen van aankomende dagen....spannend!
Ik zie hem ook, spannend! Ik was dit keer overigens overduidelijk een middagtester, dus het hoeft inderdaad niet, maar kan wel.
Dit is mijn test vanochtend. Vinden jullie hem oplopen en had hij niet al donkerder moeten zijn? Moet zeggen dat ik hem in het echt wel duidelijker zie dan afgelopen woemsdag...
Zie hem zonder te turen. Anders de beide testen even bij elkaar leggen, kun je de oploop beter bekijken
Dit zijn ze onder elkaar. Ik vind zelf de onderste wel duidelijker (van vandaag) Is het logisch dat hij nog niet donkerder is? Zit 1 á 2 dagen voor nod. Heb op 1 april positieve ovulatietest gehad.