Ervaringen met het MediActive matras gevraagd.

Discussion in 'De lounge' started by loetje, Jan 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Hoi meiden (en enkele heer).

Wij zijn ons aan het oriënteren op een nieuw matras. Onze oude zijn absoluut aan vervanging toe;)

Nu heb ik een aandoening aan mijn rug. Speelt bij tijd en wijle op, maar het meest van de tijd is er goed mee te leven. Het is wel belangrijk om op een goed matras te slapen. Alleen geld voor bijvoorbeeld Tempur is hier niet..

Nu ben ik via google terecht gekomen bij de site van MediActive en dit matras spreekt mij wel heel erg aan. Je mag sowieso 14 dagen kosteloos proefslapen en hoeft achteraf pas te betalen. Lijkt me veilig genoeg...

Maar zijn er hier ook medeforummers die ervaring hebben met dit matras? Ik ben wel nieuwsgierig naar menigen eigenlijk. Via google vind ik ook wel wat, maar vind die niet betrouwbaar genoeg. Zijn namelijk voornamelijk ervaringen die geschreven zijn op het MediActive forum en durf er niet zo goed vanuit te gaan dat die ècht allemaal door onafhankelijke klanten zijn geschreven...

Dus, ik ben benieuwd:)

2. linnim

linnim Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    2,027
    367
    83
    in nederland
    Heb proef gelegen in maarssen. ik vond het persoonlijk niks. Lag absoluut niet lekker

3. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Maar dat is dus maar heel even proefliggen? Of heb je het matras ook langer uitgeprobeert? Met een paar minuten proefliggen kun je eigenlijk niet zoveel. Pas na een nacht of 4-5 is je lichaam gewend aan een ander matras en kun je echt ervaren of het bij je past...

En natuurlijk is een eerste indruk ook belangrijk;) Voor jou was het dus een verkeerde. Wat voor matras gebruikte je zelf voordat je proef ging liggen?

4. emje

emje Niet meer actief

ik heb het matras gehad en vond het super fijn. door mijn losse gewrichten heb ik een goed matras nodig en bij dit matras had ik geen pijn of schuivende gewrichten. dat proefslapen zou ik inderdaad wel aanraden aangezien een matras nogal persoonlijk is.

5. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Bedankt voor je reactie:)
    Je zegt dat je het matras "gehad" hebt. Heb je nu gekozen voor een ander matras? Is dat omdat het op de lange duur toch niet je keuze was of ben je een beter matras tegengekomen?

Share This Page