Zojuist kwam de buurvrouw met het aanbod om morgen op onze kleine knul te passen, zodat wij lekker een avondje weg kunnen. Ik weet het, wat een lieve buurvrouw hebben wij, he?! Nu wil ik eerst lekker uit eten en dan naar de film. Om niet weer bij hetzelfde restaurant uit te komen ben ik benieuwd of jullie iets leuks weten. In principe lusten wij alles. Manlief is wel een grote eter en het moet natuurlijk niet al te duur zijn. We gaan of in Den Haag of in Scheveningen naar de bioscoop, dus een restaurant daar in de buurt zou wel fijn zijn. Kom maar op met jullie lekkere tips!!! Yes, ik heb er zo'n zin in!
Muchos mas in het centrum van Den Haag. Zit ook een bios trouwens om de hoek. Erg gezellige tapasbar met super lekkere tapas.
Het is restaurantweek dus veel restaurants zullen misschien al vol zitten. Misschien kun je nog even op de site kijken, tijdens de restuarantweek kun je voor 27,50 bij veel restaurants van een 3 gangen diner genieten. DiningCity Restaurant Week | 3-gangen diner bij de 1000 beste restaurants van Nederland voor maar 27,50 euro Ik woon in Rijswijk, mijn favo restaurants zijn: De wits in Rijswijk, echt met stip op nummer 1 maar deze zaterdag volgeboekt! De Basiliek in Den Haag Sumo hmm Sushi in Scheveningen
De wits in Rijswijk is heel goed en anders eet je ook lekker in vedusie Leidsendam. Van daaruit ben je in 20 min (max) in scheveningen.
Altro op Kijkduin. De Mexicaan op Kijkduin Grieks restaurant Sirtaki op t goudenregenplein En Le Conaisseur
tis jammer dat je daar wil hihi. Je hebt in zmeer een wok resturand heerlijk naast de silverdome. 2 u voor 18 nog want onbeperkt alleen drinken bij betalen
of de dis in de badhuisstraat (zonder twijfel het allerbeste restaurant maar wel iets prijzig) De jappanner onder de gouden bol in scheveningen Naast de paap in de stad Muchos Machas in de stad
Ik vind dat wokken en all you can eat leuk voor groepen maar om daar nou romantisch samen te gaan eten