Ik zie zeker wel een duidelijke oploop. Die van vandaag is nog vers sowieso en die van eergisteren helemaal opgedroogd dus niet een vergelijk. Gefeliciteerd!
Oke dan zal ik de moed nog niet opgeven, ik ben nu voor de eerste keer ooit overtijd (bij andere zwangerschappen steeds een pseudo menstruatie) dus dat vind ik ook nog wel hoopvol!
ik zie wel een oploop hoor.... adem in en adem uit . snap en weet uit eigen ervaring hoe moeilijk dat is
Hoi, ik wil je ook even feliciteren hoor, voor nu ben je gewoon zwanger . En daarbij wil ik zeggen dat ik t verschil in test ook niet heel erg zie, maar dat ik t zelfde heb met de predictor test. Ik ben nu ook pril zwanger, en predictor maakte me ook onzeker. Toch maar weer goedkope action gekocht en knaller van testen krijg ik daarop.
Wilde gisteren actiontesten inslaan, allemaal uitverkocht, dus naar de kruidvat voor een stapel 2v5’s, ook allemaal uitverkocht, in 2 filialen! Vind deze idd niet zo fijn om oploop mee te testen, straks nog een poging bij de action
Die van eergisteren even onder de kraan gehouden voor het gelige weg te krijgen en nu zie ik wel een klein verschilletje Wordt spannend tot vrijdag!
Meid ik zie echt duidelijk oploop hoor! Op die test van eergisteren is het streepje nog niet helemaal even breed als de controle streep, maar die van gisteren is dat wel en hij is donkerder! Ik heb je foto even in het negatief gezet zo kun je het nog iets beter zien! Het ziet er echt heel erg goed uit!
@Doornroosje94 blijf duimen voor je! Ik ben positief! Ga je morgen weer testen, sla je een dagje over of vind je het wel goed zo?
Jullie zijn zo lief de action had gelukkig weer voorraad dus ik heb nu 6 testen gekocht haha Morgen ook sowieso bloedname, die resultaten heb ik hopelijk rond 16u, dan kan ik met een gerust hart het weekend in Voel me best wel zwanger en nog steeds geen bloed te bekennen, hopelijk krijg ik snel wat vertrouwen... dat komt waarschijnlijk pas na een goede echo