Dit zijn gewoon prima testen hoor. De laatste test heeft een dikkere streep die intenser is van kleur. Gefeliciteerd!
Net al een actiontestje gedaan hopelijk morgen wat donkerder, dan moet ik niet in totale spanning zitten tot 16u haha
Gisteren 16u tov nu, toch al wat oploop vind ik, nu ‘rustig’ afwachten Over 2,5u de bloedname en dan hopelijk deze namiddag de resultaten
Na opdrogen echt wel duidelijk oploop oke ik hoop dus op een bloedwaarde van rond de 160, dan zouden er twee verdubbeligen geweest zijn (80 is volgens de regels ook goed, want er zit maar 65u tussen beide bloedtesten)
Zeker opgelopen! Goed zo! Probeer de volgende keer geen getal in je hoofd te houden. Dat kan alleen maar tegenvallen. Hopelijk heb je nu een waarde naar tevredenheid
Een heel klein beetje, maar de vorige keer zat het op dit punt ook nog goed, dus spannend blijft het sowieso tot de echo Maar voor nu ben ik zwangeeeer!
Blijf hier duimen draaien voor je! Iets met driemaal scheepsrecht! Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe meid en een pracht van een baby! Ga je trouwens kijken voor een vroege echo?
Echo staat gepland op 20/12 dan ben ik exact 6w ver en ik hoop dan een hartje te zien maar dat zal kantje boord worden
Top! Dat gaat spannend worden ja. Daarom kreeg ik er pas een met 7 weken, zodat die hart activiteit zeker te zien was. Maar hoe dan ook, het gaat je vast geruststelling geven als je ziet dat er iets groeit Op naar een mooie echo!