nieuw hier!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Valerieke, Feb 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valerieke

Valerieke Lid

Jun 17, 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

mijn naam is Valerie en ben 26jaar oud.

Wij probeerden al sinds 2jaar tevergeefs zwanger te worden, en na een laperoscopie in December 2014 (waar niets abnormaals gevonden is), zwanger in januari 2015 met een cyclus clomid en pregnyl (bms 1cm)!

Jammer genoeg werd dit een MA op 8weken.

Sindsdien een hoop geklungel met clomid, pregnyl en 4 cyclussen met menopur geen success (bms niet dikker dan 6mm)..

Maar in December 2015 besliste het lot er anders over en tijdens een rustmaand ben ik eindelijk zwanger geraakt.
    Ik wil hier ook graag bijvertellen dat ik eigenwijs als ik ben toch even ben gaan googelen en heb toen op eigen initiatief clomid genomen (5dagen, 1.5 tablet/dag, van dag 3tot7 en nadien tot aan de eisprong 6mg progynova). Dit is een behandeling die wordt gebruikt door gynecologen in frankrijk bij dames die clomid gebruiken.

Voor mij heeft dit dus gewerkt..

Ik ben op dit ogenblik 7.4dagen zwanger en we hebben al een kloppend hartje gezien.

Ik hoop zo dat alles dit keer wél goed zal gaan..

Tot binnenkort!

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Welkom op het forum en ik duim mee dat je over een paar maanden een kindje in je armen hebt. :)

3. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Oh spannend zeg! En wat een mooi verhaal dat het uiteindelijk zo gelukt is.

Ik vind het wel lef hebben dat je dat zo op eigen initiatief hebt gedaan! Ik zit ook aan de clomid nu, op dezelfde dagen als die jij aangeeft. Alleen het vervolg is wel anders want ik moet nu dan wachten tot de eitjes groot genoeg zijn en dan spruiten met pregnyl. Jij hebt hier geklungel mee gehad?
    Misschien een stomme vraag maar wat doet progynova?

4. Valerieke

Valerieke Lid

Jun 17, 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Twinkk,

Sorry voor de late reply!

Ja ik had nog even doosje clomid liggen en dacht dat dit geen probleem zou geven. Na 10 dagen ben ik aan de ovulatie testen begonnen en toen deze donkerder werden heb ik uit zekerheid nog pregnyl bijgeprikt.

Progynova werd mij voorgeschreven door mijn huisarts toen ik haar hierover sprak. Dit zijn oestrogen en zouden helpen om het bms te verdikken.

Met geklungel bedoel ik dat bms voor die progynova gewoon niet dikker werd :(

Hoe dik is jou bms met clomid?

5. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ah zo nou snap ik het :).
    Nou ja het heeft dus wel succes gehad :). Gefeliciteerd nog trouwens :).

Ik heb geen idee hoe dik mn bms nu is, heb de eerste echo nog niet gehad. Maar dat was sowieso nooit een probleem , in mn eigen cyclus. BMS was altijd dik en goed. Kreeg er vorige keer nog een compliment over, "mooi dik bms" zei de gyn. Haha thank you thank you :). Maar het heeft me tot nu toe nog niet geholpen ;).

Maar ja daar lag bij jou dus wel het probleem begrijp ik dus vandaar dat het traject anders loopt denk ik :).

Share This Page