Hallo lieve meisjes Ik heb sinds een paar dagen altijd maar honger, honger, honger. Ik probeer er niet altijd aan toe te geven, probleem is dat ik dan bijna onmiddelijk van die appelflauwtes krijg die me dan zeggen dat ik MOET eten... wat doe ik dan, eten! Maar nu krijg ik vaak de opmerking van mensen: je eet toch niet voor 2, he? Nou niet gemakkelijk, als je constant hongerig rondloopt! Niet te doen... En moe dat ik altijd ben! Tips om hongergevoel beetje te temperen zijn welkom! Anders word ik mss zo vet als een varken... of niet? Grts jelly xxx
Ik eet toch echt wanneer ik honger heb hoor en ben tot nu toe alleen nog maar afgevallen! Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik de laatst tijd eigenlijk niet meer snoep. Niet dat ik dat heel veel deed maar toch Enne wat ik nu ook altijd bij me heb zijn van die droge toastjes... daar zit volgens mij niet zo heel veel in wat je dik kan maken. En anders wat fruit ofzo.... Maar hoe dan ook, je lichaam geeft niet voor nix aan dat je wat moet eten...zo denk ik er dan maar over. Dikke knuf daantje
ik had weleens van die hongeraanvalletjes, maar die waren meestal weg na een liga of ontbijtkoekje. een paar hapjes verlichten al snel. ik merkte dat een hele maaltijd niet meer ging. zorg dat je gewoon wat pakjes liga in je tas hebt, en bij zon flauwte neem je een liga. is nog gezond ook en je wordt er echt niet dik van. wel als je bij elke hongeraanval jezelf volpropt met wat dan ook.
Yoghurt met een halve banaan, Doe ik ook vanaf dat ik ongeveer 9 weken was ( denk ik, ) En het vult heerlijk, het smaakt heerlijk en is gezond.