hai dames ik ben vandaag 4 dagen overtijd en ik heb al de hele week een moe gevoel in de buik ik denk steeds ja nou komen de duivels maar nee normaal als ik ongie moet worden heb ik buikkrampen al een week voor nod had ik nu niet heb nu sinds nod een moegevoel in me buik zijn er meiden die dit herkennen. ik durf echter nog niet te testen ben te bang voor teleurstelling na 7 rondes zou het geweldig zijn maar ja ik wacht af.
hai,weet niet precies wat je bedoelt met moe gevoel in je buik,maar ik had de dag dat ik ongesteld moest worden ook een ander gevoel in mn buik. en kon dus niet wachten om te testen,dus meteen getest en meteen positief.dus zou gewoon lekker testen,wie weet. ik zal voor je duimen! groetjes mo
het enige waardoor je het zeker weet is een testje doen..... maar kan het me voorstellen dat je geen --- wil zien... ik duim voor je
bedankt meiden tja ik bedoel met een moegevoel in de buik tja ik weet niet het voelt gewoon anders vandaag vroeg zelfs iemand me van is het al raak? en ik schrok ervan en antwoorde maar van nee niet dat ik weet was ook een goeie vriend van ons en dacht nou dat ik overtijd ben gaatr je niks aan hihi maar vroeg hem wel zie ik er anders uit of zo en hjij vond mij relaxer. dus tja ik weet nie ik wil pas woensdag testen als de duvels er dan nog niet zijn wat ik ook wel heb is dat ik de aders duidelijker zie op me buik en ook wat dikkere aders? en HONGER.......... hihihi oh ik hoop het zo
wow dat je je zo lang kan inhouden meid! knap hoor, heel veel succes met testen het klinkt op zich wel veelbelovend!
tja ik zit nu in me 7 bijna 8e ronde en ben de teleurstellingen gewoon zat dus ik dwing mezelf te wachten mijn hubbie zei het ook vandaag van goh wat gek normaal ben je een week voor je ongi moet worden al sjagrijnig en van slag en nu niet. dus ik blijf stiekum hopen en zeggen tegen mezelf als ik zwanger ben dan ben ik dat woensdag ook nog wel dus ik dwing mezelf om dan pas te testeen en anders op naar volgende ronde oei wat klink ik positief nou schijn bedriegt ik zou dan wel balen als een stekker
hai rastagirl, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik voel dat ook in mijn onderbuik. soms ook wat in mijn onderrug.
he rastagirl en jikke, ik sluit me bij jullie aan, alleen ben ik nog niet overtijd. nog 4dagen! het is een heel raar gevoel. hebben jullie nog niet getest? zou gek worden denk ik.
nee ik heb nog niet getest. Wil nog niet teleurgesteld worden. maar eigenlijk denk ik niet dat ik teleurgesteld ga worden, want ik ben nog nooit overtijd geweest Gr.jikke
hai ik wacht met testen tot volgende week woensdag of vrijdag dan moet ik voldoende hcg hebben denk ik. tja idd ik wil niet teleurgesteld worden maar ik verwacht de duvels eigenlijk ook niet maar je weet maar nooit bedankt meiden voor jullie medeleven doet me goed
Ik weet niet of ik het volhoud en denk dat ik vanmiddag een test ga kopen en dan morgen ga testen. Rastagirl, hou je me op de hoogte doe ik dat ook. Spannend he?! : : : :
he jammer meis bah houdt je lichaam je zo voor de gek om zo lang overtijd te zijn ik hoop voor je dat je heel snel een keer een posi test mag vasthouden
bah, vervelend voor je rastagirl, ik hoop dat je de volgende keer een +++++++++ test vast kan houden. liefs jikke