Hoi, wat vreselijk dat het niet lukt. Bij ons was er ook geen enkele reden waarom het niet lukte. Was gestopt met de pil toen ik 29 jaar was. Na 3 jaar zelf proberen toch naar het ziekenhuis gegaan. Allerlei onderzoeken gehad en alles was allemaal top. Ze wisten niet waarom het niet lukte. Heb totaal 7x IUI gehad, maar daar geloofde ik na de derde behandeling al niet meer in. Hierna naar UMC Utrecht gegaan en ook hier kwam uit alle onderzoeken niets. Gestart met IVF, zaad, eicellen, bevruchtingen alles ging en was super goed. Altijd goede kwaliteit cryo's en ze ontdooide allemaal supergoed. Bij de derde Cryo tp een vroege miskraam gehad. Tweede IVF behandeling gedaan, wederom verse ging niet goed en de cryo ook niet. Ik had er toen nog 1 over (totaal had ik toen al 7 tp gehad) Ik heb toen gevraagd om een cryo tp in een kunstmatige cyclus. Dat is een langer traject en je wordt behandeld met hormonen. In Utrecht vonden het het prima dat ik dat graag wilde proberen. Wel zeiden ze dat als ik hiervan zwanger raakte ze nooit zullen weten of het kwam door een kunstmatige cyclus. Zelf had ik het gevoel dat er toch echt wel ergens iets niet goed ging, maar wat ze niet konden zien. Ik ben uiteindelijk toen zwanger geraakt in deze kunstmatige cyclus. Ik kan het iedereen aanraden dit gewoon te proberen mocht het zonder reden niet lukken. Uiteindelijk was ik 36 jaar dat ik beviel van onze prachtige dochter. En ze zat zo lekker in mijn buik dat ik zelfs ingeleid moest worden omdat ze moest komen ivm veel te hoge bloeddruk en ik al over mijn uitgerekende datum was. Ik was natuurlijk wel iets jonger dan dat jij nu bent, maar mijn klok ging ook steeds harder tikken. Ik kan alleen maar hopen en duimen voor je dat het gaat lukken met IVF en mocht je cryo's krijgen probeer echt een tp in kunstmatige cyclus. Ik heb geen bewijs of reden dat het bij mij daarom wel lukte, maar denk nog steeds dat de hormonen die ik extra kreeg net dat zetje hebben gegeven. Verder hoop ik dat je geestelijk goed op je zelf let. Bij mij kwam na de bevalling alle teleurstelling en onverwerkt verdriet van het traject er ineens uit. Dus vergeet niet jezelf goed in de gaten te houden. Dit heb ik niet gedaan, waardoor ik na mijn bevalling, als je eindelijk je roze wolk denkt te krijgen een zware klap te verduren kreeg. Ik heb er uiteindelijk dan ook wel 6 jaar over gedaan om een positieve zwangerschap te krijgen. Ben elke dag nog dankbaar en blij dat ik de keus heb gemaakt voor een kunstmatige cyclus. Sterkte en succes
Ook ik was snel zwanger van de 1ste. Daarna 20 maanden zonder succes zelf geprobeerd zwanger te worden. 1ste iui met hormonen nu 8 weken zwanger van een tweeling! Jij hebt nog maar 1 echte iui poging gehad. Ik begrijp je gevoel echt helemaal maar geef niet op!!! Ga voor die 2 keer iui en als dat niet lukt over op ivf. Ik ben 38 en mijn fsh was 9,8 en amh 1,2 geen fantastische uitslagen maar nu toch gelukt. Heel veel succes!
Heey meidd de hoop niet opgeven! Ik ben ook zwanger geworden door middel van iui en nu 28 weken zwanger. Bij ons heeft het ook lang geduurd maar het is toch wel gelukt positief blijven denken.
Hoi hoi, Was al een ouder berichtje Inmiddels heb ik afgelopen woensdag weer IUI gehad. Welliswaar te laat zucht. Maandag was er een follikel te zien van 17 mm op dag 10. Mocht gelijk die avond ovitrelle zetten. Dinsdag dacht ik het al te merken en woensdag yep temp al omhoog. Op de echo dachten ze de woensdag te zien dat ze net waren gesprongen (2 follikels) maar gezien mijn eerdere ervaringen, aanvoelen van mijn lichaam en de temp weet ik zeker dat die dinsdag al was. iUI was ook pijnlijk net alsof de boel alweer potdicht zat. Gelukkig hebben hubbie en ik het zondag op maandag nacht nog even gezellig gemaakt dus hopelijk zijn de kleintjes blijven leven en hebben ze dinsdag de eitjes gevonden Vandaag progesteron geprikt en bleek heel verrassend op 3 dpo al 26 te zijn. In voorgaande cyclussen is die op dpo 5,6,7,9 geprikt en zijn nooit boven de 19 uitgekomen. Heeft iemand van jullie al eens op 3 dpo geprikt ? Wat waren jullie waardes ?