D3 echo in of rond Amsterdam

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mime28, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Dag dames,
    Ik heb een 3D echo gepland staan bij drs Papa in Amsterdam, maar mijn man zit in het buitenland en hij is helaas niet op tijd terug. Ik heb al daarheen gebeld maar ze zijn er niet tot maandag en dat is te laat. Ik heb ook op de site gekeken en de volgende keer dat ze plek hebben ben ik 32 weken en dat is ook te laat.
    Ik wil er heel graag heen maar wel liefst met mijn man, kent iemand nog een ander goed echo centrum in de buurt waar de wachtlijsten niet zo lang zijn zodat ik wel met hem kan gaan.
    Vast heel erg bedankt

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik weet dat je er niets aan hebt maar drs. Papa is echt supergoed! Ik zou maandag toch even bellen of er toch niet toevallig een gaatje is. Soms zeggen mensen af en dat staat volgens mij niet op de site. Wij hebben er echt een hele leuke echo gekregen en hij neemt echt de tijd om een super echo te maken!

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dat klopt niet, ik heb 2x een afspraak af moeten zeggen, en je ziet direct op de website dat het gaatje is vrijgekomen.

Ik ben zelf voor geslachtsbepaling, 3d/4d en nog eens 2d bij Drs.Papa geweest en meer dan tevreden! Voor een 3/4d echo wordt alles duidelijk gesproken op dvd! Mijn man kon ook helaas niet mee bij de 3/4D. Dit was heel jammer, maar er was geen andere optie mogelijk. (De 1e afspraak zaten we daar en lag de kleine niet goed, en wilde ook niet goed liggen, de 2e afspraak werd ik plots opgenomen in het ziekenhuis en de 3e afspraak was zonder mijn man)

Mijn man vond het jammer, maar ook wel erg leuk om alles terug te kijken :)

Ik zou drs. Papa maandag even bellen, je krijgt dan zijn vrouw aan de lijn en die is heel aardig. Na 17.00 hebben ze avond echo's voor terugkomers (zoals wij, waarbij de kleine niet goed lag of de echo is mislukt) misschien kan je daar worden tussengepropt? Dit is dan een uitzondering, maar niet geschoten is altijd mis :)

Succes meis! En ook zonder de as Papa is het een hele beleving en alles wordt zo goed uitgelegd op de Dvd met pijltjes, tekst ed. dat hij echt geen seconde zal missen :)

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    En wat betreft andere echobureaus.

Je hebt Babyview, hoor daar positieve verhalen over, maar geen ervaringen mee.

5. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi
    ik ben zelf bij diagnistisch centrum Prenataal geweest en was super. De eerste 2 keer konden we her gezicht niet goed zien in 3d en we mochten tot 3 keer toe terugkomen om het gezichtje uiteindelijk goed te kunnen zien.

succes en geniet ervan

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Bedankt voor de reactie meiden, mijn afspraak is maandag al om 8.30 dus dan bellen heeft lijkt me weinig zin. Ik ga nu toch zonder de papa naar drs. papa's. Ik hoor alleen positieve reacties over hem en ja dat helpt wel in het nemen van een beslissing ik wil niet ergens willekeurig een afspraak als ik met 26 weken bij hem terercht kan. Mijn man zal vast ook met heel veel plezier naar de DVD kijken. Ik vind het wel heel jammer maar nu heb ik ook wel weer heel veel zin in maandag :D

7. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Heel veel plezier! Was echt heel bijzonder en de uitleg is zo uitgebreid dat het op de dvd heel goed te volgen is.

Deel Deze Pagina