echo 28/29 weken, is dit slim??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marijke1985, 14 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Dag dames...

    Ik heb al 3 echo's gehad, maar ik wil met 28/29 weken nog een keer een pretecho laten doen..Gewoon weer ff naar me kleintje kijken...

    Wat ik me alleen afvraag is of je wel mooie plaatjes kan krijgen. Want me vriend zegt dat het zonde is van het geld... Mij maakt het niks uit ik vind het alleen maar leuk... Kan je anders ook een pretecho doen dat je alleen foto's krijgt, want de dvd heb ik al. En een paar kiekjes erbij kan geen niet echt veel pijn in je portemonnee doen toch??

    xxx Marijke
     
  2. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    tja,dat is echt iets dat je zelf moet beslissen.
    ik begrijp je wel hoor haha!
    ik wil het liefst elke dag naar mn kleine kijken :D
    ik heb b.v. met 11 weken een pretecho laten maken bij de 9 maandenbeurs,kon het gewoon niet laten en koste me 40 euro terwijl we ongeveer 2,5 week erna een gewone echo hadden bij de Gyn.
    denk dat ik net zo ben als jij wat dit betreft haha!!!
    gewoon doen wat je gevoel zegt denk ik.
    kweet niet hoeveel zo'n echo kost maar als je het zeker weten kan missen,tja dan moet je het natuurlijk zelf weten :)
     
  3. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jaaa dan doe ik het gewoon... Vraag ik wel of me moeder meegaat ofzo of een vriendin
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Wij laten er ook nog een maken hor! Die beelden kunnen en de ervaring kunnen ze je nooit meer afnemen. Zo denk ik ervoor. heb af en toe nog de angst dat het fout zal gaan en probeer zoveel mogelijk te genieten en mee te krijgen. Liefs Jenny
     
  5. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja nu heb me vriend helemaal pech, ik doe het gewoon.. hihi
     

Deel Deze Pagina