Ik ben zwanger! Vorige keer met 4w en 5d is het misgegaan. Dus ben nog wel onzeker. Voel me wel veel beter dan de vorige keer. We gaan proberen te genieten. Gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik lekker rustig aan doen. Liefs Britt
Lieverd, van harte gefeliciteerd! Wat ben ik blij om te lezen dat het je weer gelukt is. Super meis,.en ik ga duimen dat nu alles goed gaat!
He super gefeliciteerd! Als je gevoel goed is, dan is het meestal ook wel goed. Dus we gaan van het goede uit!
Britt ZWANGER< gefeliciteerd meid probeer er vante genieten bij ons is het de eerste keer met 6 weken misgegaan toen ik deze zwangerschap ook nog eens een bloeding kreeg met de 6 weken dacht ik jeetje het gaat weer mis, maar gelukkig is alles goed en eerlijk is eerlijk, onzeker blijf ik volgens mij de 40 weken, want ik zit over de helft en mijn gevoel zegt dat het goed zit, maar ik blijf toch een beetje twijfelen. Het is ook allemaal zo spannend!
He meis, gefeliciteerd! Ik heb ook een mk gehad, dus ik weet hoe het voelt. Probeer er toch lekker van te genieten! Kom je ook gezellig in het Juni2007 mama's?
Bedankt meiden.ik ga echt mijn best doen om te genieten. Moet 14 okt pas weer beginnen met werken. Wel vliegen, dus weet niet zo goed of ik dat wel ga doen.wacht gewoon deze weken af en kijk tegen die tijd wel hoe of wat.