Britt, nogmaals van harte gefeliciteerd en probeer toch, ondanks alles, te genieten van je zwangerschap! Knuff
Van harte gefeliciteerd. Ik zal duimen dat je nu in ieder geval 8 maanden van je zwangerschap kunt genieten. Lifs, Bibi
Heb het vanavond aan mijn zus verteld. Ze wist al dat we bezig waren en anders 'het is mijn zus' en ze weet het toch wel. Heb vanmiddag even geslapen. Kon mijn ogen niet open houden. Was wel even lekker. Heb af en toe een beetje buikpijn en verder alleen mijn (.)(.) die gevoelig zijn. Verder voel ik me nog helemaal goed. Vindt het wel moeilijk om echt helemaal blij te zijn. Maar dat komt vanzelf. Bedankt nogmaals voor alle felicitaties. Liefs Britt
Hee Britt! Ik zat net aan je te denken en ineens zag ik je naam hier staan! Wat goed meis! Ontzettend gefeliciteerd, het is je van harte gegund!
Ja he Mo.. eigenlijk zou ik net zo ver als jij zijn. Gelukkig weer snel zwanger en hopen dat alles deze keer wel goed gaat.. Liefs Britt
Britt meisje, ik lees het nu pas Van harte gefeliciteerd en probeer er lekker van te genieten! Liefs, mussie
He Britt, Wat leuk om te lezen dat het weer raak is. Gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst! Liefs Neia