Na heel wat maandjes er mee bezig te zijn geweest (geestelijk dan) de afgelopen maand helemaal niet. Mijn idee was altijd dat ik wel zou weten wanneer ik zwanger zou zijn en allerlei kwaaltjes zou hebben. Afgelopen maand heb ik echter niks gevoeld. Niks! Was ervan overtuigd ongesteld te worden en schonk er allemaal niet zon aandacht aan. Totdat ik 3 dagen overtijd was. Mn man vloog diezelfde avond naar de supermarkt voor een test. En ja een streep!!! Wat een onwerkelijk moment...... Ik ben zwanger!!!!!!
gefeliciteerd wij hadden het zelfde deze maand wordt niks en jaa ook 4 weken en 3 dagen zwanger zo zie je maar weer geniet ervan
Wat speciaal he!! Dat hadden/hebben wij ook ... zo bijzonder maar ook zo onwerkelijk! Maar het is toch echt zo Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger morgen 4 weken om precies te zijn en ben er afgelopen maand ook niet veel mee bezig geweest. Bij ons is het gelukt in ronde 2.. Kan het soms niet geloven dat het zo snel is gelukt!!
Gefeliciteerd! Geniet er maar van. Ik ben vandaag precies 12 weken en kan het ook nog steeds niet geloven.