Hoop dat het nu goed gaat!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door 1steXmom, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ey dan zijn we bijna tegelijk uitgerekend:)! Wanneer heb je de 1ste echo? Voor ons is 25 juli dus D-Day...Hoop zo op een kloppend hartje!

Ik probeer te genieten maar zit ook met diabetes en al dat gezeik erom heen helpt niet... Maar doe echt mijn best!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

3. Joostyful

Joostyful Lid

24 mrt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb volgende week vrijdag de 20ste onze 1e echo om 10.55u. Echt heel spannend. Hoop zo op een kloppend hartje! Ik probeer ondanks de meerdere mk toch te genieten van het wonder wat groeit in me buik. Ik kan niet meer doen als gezond leven en goed te luisteren naar me lichaam. Neemt niet weg dat ik ook onzeker blijf hoor. En kan soms mezelf helemaal gek maken met negatieve gedachtes..
    Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, en je hebt ook diabetes. Das idd heel naar en vervelend..
    De 25ste heb je een echo, ik duim heel hard voor je meid dat jullie een kloppend hartje zien!!

4. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Wat fijn dat je al zo vroeg mag! Hier probeer ik ook positief te blijven maar valt niet mee... De diabetes is erg lastig en ik weet niet zeker of dit goed komt... Nog 2weken afwachten...

Deel Deze Pagina