De titel zegt het al Wie zit er nog meer in een KID traject? Of wie heeft dit gehad en is inmiddels zwanger? En na hoeveel inseminaties is het gelukt? Wij hebben nu de 7e inseminatie gehad en ik zit voor mijn NOD. Heb het gevoel dat het deze keer ook is mislukt...maar ik blijf wel hopen dat we ooit een kindje zullen krijgen!
Geen ervaring mee. Wij zouden na 2,5 jr voor iui gaan nadat ze eerst m'n eileiders hadden gecontroleerd (doorgespoten ) 2 weken later bleek ik alsnog natuurlijk zwanger geraakt. Sterkte ik duim voor jullie
Hoi Lienke, Wij zijn doorverwezen voor tese, maar uiteindelijk bleek dat niet nodig en konden we toch starten met zoek-ICSI's. We hebben in 2014/15 drie pogingen gedaan, maar helaas zonder gewenst resultaat. Uiteindelijk hebben we eind vorig jaar besloten om te starten met KID. In januari begonnen met ovulatietesten, maar terwijl mijn temperatuur wel omhoog ging, werden de ovu-testen niet positief. In februari hetzelfde en in maart hebben ze de follikelgroei met echo's gevolgd. En hoewel het ei echt op springen stond (volgens de ivf-arts), gebeurde er niks. Ik werd niet eens ongesteld, dus daar heb ik een kuurtje voor gehad. Toen gestart met 50 mg Clomid, weer met echo's gevolgd en in juni Pregnyl gespoten en daarna de eerste inseminatie gehad. Ik ging er niet van uit dat het direct zou lukken, maar dat was wel het geval. Ik wens jullie heel veel succes en duim voor een positieve test binnenkort!
Ja, wij! In februari hebben ze bij mijn man een tese uitgevoerd, helaas niks gevonden. Aan het begin van de MMM gaf mijn man al aan dat hij graag voor donor wou kiezen mocht een kindje van ons samen niet lukken. Na veel praten, hebben wij voor een deense donor gekozen en zitten we nu op het wachtbankje van de 2de IUI (zonder hormonen). Mijn NOD is de 25ste dus nog iets meer dan een weekje wachten.
Wij ook, gezien ik getrouwd bent met een vrouw is dit voor ons de manier Ik heb vandaag een echo gehad voor de follikel meting, moet eerlijk zeggen dat ik er niks van had verwacht. Vorige week woensdag de eerste toen was er een eitje 9.5mm, afgelopen zondag tweede echo toen was hij maar 2mm gegroeid. Maar vandaag dus 17mm! Vanavond Ovitrellen spuiten en vrijdag de tweede iui. Krijg deze ronde ook ustrogan want mijn LF is wat kort. Succes met het nog even geduld hebben!
Wij zijn na een mislukte teste gestart met kid. Bij ons zoontje bij de 3de ronde raak dmv spuiten. De 2 rondes ervoor waren mislukt. Clomid sloeg niet aan. Sinds kort gestart voor een 2de. Eerste 2 rondes dmv ovulatie testen. Helaas beide keren een miskraam. Afgelopen zaterdag 3de iui gehad. 3de ronde met spuiten. Hopelijk nu weer 3x scheepsrecht. Maarja nog eventjes geduld voordat we het weten. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat ☺️
Wij zijn maar een mislukte tese doorgegaan voor kid. Ik ben bij de 4de behandeling zwanger geraakt. Inmiddels is onze dochter 7 maanden.
Mijn vriend en ik zijn ook begin met KID. Waar zijn jullie onder behandeling? Wij in Friesland en zijn heel erg tevreden. Alleen helaas na 6 IUI met hormonen nog geen zwangerschap. Nu na overleg nog 3 keer IUI met dubbele dosering gonal-f om meerdere eicellen op te wekken en met een andere donor. Anders verder met IVF.
Wij ook, zijn een lesbisch stel, 6x iui kid gedaan, allemaal clomid/ pregnyl en deze cyclus met gonal f en de pregnyl, morgen voor het eerst zi, dus vanaf morgen op het wachtbankje 😉 Succes iedereen, hoop op veel positieve testen
Ook wij zijn bezig met KID. Mijn partner bleek onvruchtbaar en ook een TESE was helaas negatief. Heb inmiddels drie iui's gehad, waarbij twee succesvol. De eerste zwangerschap zagen we helaas met 7 weken dat onze uk niet leefde en met 9 weken de miskraam opgewekt met medicatie.. Tweede iui weer zwanger, deze eindigde helaas in een spontane miskraam... Derde iui niet succesvol.. En nu vol goede moed door naar de 4de iui!! Ben erg positief gestemd voor deze ronde, we zijn benieuwd!