Beste Mirjam, Brigitte of Imke, Wat een luxe dat we hier vragen aan jullie kunnen stellen! Ik ben net 6 weekjes zwanger en voel me net als zo veel vrouwen, denk ik, heel onzeker. Ik lees en hoor van alles. En soms is het moeilijk daar een goede weg in de kiezen. Nu hoorde ik vorig weekend een nichtje een verhaal vertellen dat me bezig blijft houden. Zij vertelde dat haar huisarts had gezegd dat als je pijnlijke borsten hebt in het begin en later op eens verdwijnt dat dit dan toch wel een sterkte aanwijzing kan zijn voor een komende miskraam! Ik loop dus nu de hele tijd te voelen of ze nog wel gevoelig zijn! Is dit een fabeltje? Alvast dank! Ella
hoi het hebben van kwaaltjes of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt verder niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Sommige vrouwen hebben alle kwaaltjes, anderen helemaal niets en weer anderen hebben ze soms wel en soms niet. Laat je niet op stang jagen, vertrouw op je lichaam en je zwangerschap. gelukkig gaat het in de meeste gevallen goed. Mirjam