bruin slijmverlies dan weer weg? wel positieve test beetje vies sorry

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nathascha, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    hoi hoi

Vandaag zit ik op mijn nod en gister had ik 1 keer een klein beetje donkerrood slijmverlies daarna was het weer wit.
    Vanochtend toen ik opstond had ik weer een licht positieve test maar nadat ik naar de wc was geweest bruin slijmverlies:(
    Nu is het weer helder en wit:(:(:(:(:(
    Snap er echt niks van en wat kan dit zijn ben ik dan toch zwanger of juist niet?

xx nathascha

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Streep = streep zeggen ze. Heb je foto's??
    En een beetje bruinverlies is normaal volgens mij. En helder wit kan een teken van zwangerschap zijn geloof ik.
    Over 2 dagen weer een testje wagen...

3. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    hoi ik heb geprobeerd om een foto te maken maar krijg het er niet goed op mijn cam is niet zo goed helaas maar het is wel een duidelijk streepje hoor. het is alleen nog helder slijm. maar omdat het gister helder rood was en vanochtend bruin maak ik me wel een beetje zorgen. heb al 4 keer een miskraam gehad dus die angst zit er zoiezo in. hopelijk hebben meerdere dit mee gemaakt waar mee het goed afliep??

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je test positief is hoef je je geen zorgen te maken om dat slijm. (al doe je dat toch wel, deed ik ook ;) )

zolang het een beetje is en je er geen erge krampen bij krijgt is er niets aan de hand!

gefeliciteerd!

5. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    hoi dankjewel:)

Heb net de gyn gebeld (want moet zoiezo bij hem vanwege mijn eerdere zwangerschap)
    en krijg over 2 en halve week de eerste echo:) worden lange dagen:(
    en idd zolang het niet erg werd was het niet zo erg maar doe toch wel over een aantal dagen nog een testje wil natuurlijk wel ook een vet positieve test:D
    Ben wel sinds vanochtend heel erg misselijk nooit gedacht dat ik daar blij mee zou zijn:)

6. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Een streep is een streep hoor! Ik had ook wat bruin en rood bloedverlies rond m'n nod. Kan een beetje innestelingsbloed geweest zijn. Juist dat het slijm nu helder en wit is, lijkt me juist een geruststelling!
    Gefeliciteerd!:D

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gefeliciteerd je bent echt zwanger hoor

8. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Gefeliciteerd, als een foto niet makkelijk lukt zou je nog een donkere achtergrond kunnen gebruiken. toen lukte het bij mij ook beter :)

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Een beetje bruinverlies is niet erg, en dan met een positieve test, lijkt het me wel ok..

Je moet je arts wel bellen als het rood bloed is, meer dan een paar druppen, en zeker als je er ook kramp bij hebt.. Maar dat is bij jou niet aan de orde, dus waarschijnlijk innestelingsbloed..

10. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    dankjewel ja het is nu ook helemaal weg en ben alleen nog maar kotsmisselijk. ben nu toch wel voorzichtig blij

11. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    Bekijk bijlage 6798 hoi dit is mijn test van gistermiddag wel licht maar wel een streepje.

Mijn borsten worden als maar groter maar verlies sinds deze ochtend wel wat bloed dus ben er bang voor:(:(:(:(:(

12. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik zie toch echt wel een streepje

13. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    maak me wel zorgen heb vanochtend bloed verloren wel zonder stolsels! nu bijna niks is dit nu een miskraam??

14. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    niemand??? verlies nog steeds klein beetje bloed maar niet veel. kan dit een miskraam zijn of erger een bzz?

15. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Zolang je geen krampen hebt, schijnt het niet uit te maken. Heb je veel bloedverlies? Of een klein beetje?
    Ik zie het streepje ook goed trouwens.

16. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ik heb wel buikpijn maar het bloedverlies is niet heel hevig maar heb net wel de gyn gebeld en word zo terug gebeld want heb best veel buikpijn nu!

17. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    net de gyn aan de telefoon moet vanmiddag komen voor echo om bzz uit te sluiten. hoop dat het goed zit maar kan nu alleen maar huilen

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Succes vanmiddag en we duimen voor je dat het geen bbz is...

19. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    dank je vraag me wel af of ze uberhaupt wel iets kunnen zien in mijn baarmoeder ben nog maar zo kort zwanger

20. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Volgens mij hoeft dit niet altijd zo te zijn. Ik heb ook een vroege miskraam gehad op 4wk,5dg en geen krampen en geen stolsels verloren. Het bloed was alleen iets donkerder v kleur dan mijn menstruatiebloed. Voor de rest kon ik het echt niet uit elkaar halen.

Topicstarter het is nu echt 50%, 50%. Ik hoop echt dat je bij de 50% zult horen bij wie het toch nog goed zit!

Deel Deze Pagina