titel zegt het al mijn meisje is moeiijk aan de gewone melk te krijgen alles heb ik al geprobeert maar niks lukt! Wel dronk ze altijd nutrilon 3 maar omdat ze bijna 18 maaanden is moet ik hiermee stoppen en wil dus overstappen op nutrilon groeimelk 1-3 jaar nu had ik van de week al die kantenklare nutrilon 1-3 gekocht maar die weigerde ze ook te drinken nu hopen dat ze de nutrilon in poedervorm wel lekker vind anders heb ik heb ik voor niks zo duur pak gekocht van 10,70 wie weet of heeft het ook meegemaakt dat het kindje de kantenklare niet dronk maar de poedervorm wel! hoor het graag!
misschien met roosvicee in de melk, is speciale roosvicee voor in de melk. vind het zelf naar milkshake smaken. als je dat misschien nog niet hebt geprobeerd. of yogydrink?
yogodrink lust ze wel dat gaat er wel met liters in maar ben bang dat dat veel te zoet is inplaats van melk daarom wil ik liever dat ze melk drinkt met die speciaale siroop heb ik nog niet geprobeert van welk merk is dat?
Ik zou gewoon de nr.3 blijven geven als ze die wel lust! Waarom moet je er dan eigenlijk mee stoppen als ze 18 maanden is als ik vragen mag? Hier krijgen ze namelijk gewoon nog nr.2 melk en ik zou niet weten wanneer en waarom ze dat niet meer zouden mogen zegmaar, snapje? Liefs, Hanneke.
Sinds begin deze week drinkt Jesse gewone melk. Ik ben begonnen met een kwart gewone melk, de rest opvolgmelk, daarna een paar dagen half half, en toen nog een paar dagen met een kwart opvolgmelk. Hij trapte er gewoon in.
hOi bolbuikje Op de verpakking voorop staat bij nutrilon 3 tot 18 maanden daarom denk ik dat ik moet overstappen op groeimelk
Ow oke, dan snap ik het! Dankje! (ik was niet van plan daar echt naar te luisteren, nr.3 melk is er namelijk niet in hypo allergeen !) Nee maar ik dacht even dat je bedoelde dat het echt verplicht was om er dan mee te stoppen . Bedankt voor je info in ieder geval !
Heb je al eens karnemelk geprobeert. Ik heb al vaker gelezen dat sommige kindjes geen gewone melk drinken, maar dus wel karnemelk...Karnemelk is nog gezonder ook dan gewone melk, dus zou hartstikke fijn zijn als dat wel lukt En anders lang houdbare melk. Dat smaakt ook anders dan dagverse melk en wordt door sommige kindjes beter geaccepteerd..
is van roosvicee. ZELF je eigen fruitzuiveldrank maken! Roosvicee In je melk, een unieke siroop boordevol fruit speciaal voor in je melk. Zo maak je zelf je eigen fruitzuiveldrank. Roosvicee In je melk bevat drie maal meer fruit dan normale fruitzuiveldranken en bevat geen kunstmatige zoetstoffen. Verkrijgbaar in het houdbaar zuivelschap in de smaken aardbei, bosvruchten en sinaasappel-banaan. http://www.roosvicee.nl/cgi-bin/index.cgi