Hoop gezocht hoeveel tp blijvend zwanger?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamaMan0n, 3 mei 2024.

  1. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93
    Dag lieve dames.
    Helaas is gisteren duidelijk geworden dat terugplaatsing nr 5 niet gelukt is. We hebben tot nu toe nog geen enkele positieve test gehad.
    Ik begin de hoop te verliezen. En ben een beetje opzoek naar succes verhalen van vrouwen die 6 of meer terugplaatsingen hebben gehad en toch zwanger zijn geraakt.


    Liefs!
     
  2. klok

    klok Actief lid

    14 dec 2015
    484
    481
    63
    NULL
    NULL
    Hart onder de riem ❤
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  3. SandyKT

    SandyKT Lid

    31 mrt 2024
    19
    5
    3
    Vrouw
    Hi ik begrijp je helemaal! Ik zocht toevallig vorige maand ook steun voor de 3de tp. Die is bij ons helaas ook mislukt. Voelt een beetje alsof de hoop verloren is. Maar door de vele lieve berichten in dit forum heb ik toch weer hoop! Dus ik hoop dat jij dat ook zult hebben. Wij zijn zelf 3 jaar onderweg en nog nooit een positieve test gehad. We houden vol :thumup: Ik zal in ieder geval voor je duimen!
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  4. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93
    Lief dankjewel
     
  5. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93

    Ja hoop houden is soms lastig. Maar lief dankjewel❤️
     
  6. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.481
    4.364
    113
    Vrouw
    Het is zo’n pittig traject, hier heeft het 2 keer 3 jaar geduurd. Bij de eerste met de 3e tp een doorgaande zwangerschap. Bij de tweede pas bij de 11e tp. Ik was echt alle hoop verloren en dacht er over na om te stoppen. Als je maar wist dat het na een x aantal tp’s zou lukken dan zou het dragelijk zijn. De onzekerheid of het ooit gaat lukken viel mij het zwaarst. Hopelijk mag het gauw lukken, heel veel sterkte en succes! ❤️
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  7. Rosa91

    Rosa91 Lid

    29 dec 2022
    18
    22
    3
    Bij ons is pas de 18e terugplaatsing blijven "plakken". Ik heb zelf na de 15e of 16e tp ook een bericht op dit forum geplaatst op zoek naar hoop, en steun gekregen van krv.

    Helaas kan niemand je vertellen of, en zo ja, wanneer het gaat lukken. En dat maakt het zo'n ongelooflijk onzeker en zwaar traject. Wij hadden zelf weinig hoop meer en waren ons langzaamaan aan het voorbereiden op een leven zonder kinderen. Nu ligt hier een vrolijk kindje naast me...ik realiseer me erg goed hoeveel geluk we (uiteindelijk) toch nog hebben gehad. Veel sterkte en wees lief voor jezelf!
     
    MamaMan0n en Krv vinden dit leuk.
  8. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93
    Dankjewel voor de lieve woorden dames, we hadden het "geluk" er 11 te hebben uit 1 ivf poging. Maar we zien ze wel heel snel doorheen vliegen op deze manier. Ik probeer ook echt wel lief voor mijzelf te zijn maar het voelt als soort falen.
     
  9. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.481
    4.364
    113
    Vrouw
    Het is zeker geen falen maar ik kan me voorstellen dat het wel zo voelt. Heel fijn dat je er 11 uit 1 poging hebt, hopelijk lukt het met een van de cryo’s wel. Ik ben het helemaal eens met @Rosa91 dat het belangrijk is om lief voor jezelf te zijn. Op sommige zaken (zoals de slaagkansen) heb je geen invloed, kijk naar dingen waar je wel (positief) invloed op kunt uitoefenen en stop daar je energie in. Zo blijft het een beetje te handelen. Knuffel!
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  10. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.550
    7.004
    113
    Vrouw
    13 terugplaatsingen gehad en nog 1 op de planning.. Ik geloof er zelf ook echt niet meer in en denk steeds meer aan manieren hoe ik m'n leven zin kan geven zonder kinderen, ook al wil ik dat helemaal niet. Op andere momenten heb ik wel weer even een beetje hoop maar dat duurt nooit heel lang.
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  11. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.481
    4.364
    113
    Vrouw
    ❤️❤️❤️ ook voor jou een digitale knuffel.
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  12. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93
    Dikke knuffel ❤️
     
  13. Rosa91

    Rosa91 Lid

    29 dec 2022
    18
    22
    3
    Herkenbaar, wij hadden ook altijd veel cryo's uit elke poging (van goede kwaliteit ook). En toch ging er blijkbaar steeds iets mis. Ik heb aan allerlei onderzoeken meegedaan, maar er is nooit echt iets gevonden. Het menselijk / vrouwelijk lichaam is op sommige punten nog echt een raadsel...
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  14. Rosa91

    Rosa91 Lid

    29 dec 2022
    18
    22
    3
    Ik ken je niet en je hebt er niks aan, maar ik duim ontzettend hard voor jullie.
     
  15. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93
    Ja konden we maar in onze lichamen kijken dan had het wat makkelijker geweest ❤️
     
  16. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.281
    2.569
    113
    Vrouw
    De weg naar ons tweede kindje was veel langer dan onze eerste. Van onze eerste was ik de eerste verse tp zwanger. Bij onze tweede pas blijvend zwanger na 10 terugplaatsingen.
    Ik had ‘gelukkig’ ook veel cryos de laatste poging.
    Waarom het de ene keer zo gemakkelijk ging, in hoeverre dit traject gemakkelijk is, en de tweede keer zo moeizaam … geen idee.
    Geef de moed niet op. Ik kan me goed indenken dat je er niet meer in gelooft. Maar zoals je in dit topic leest, het kan echt nog.
    Heel veel geluk, ik duim voor je.
     
    Fruity90 en MamaMan0n vinden dit leuk.
  17. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93

    Dankjewel❤️
     
  18. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.551
    969
    113
    Ik ben zwanger geraakt bij de 9e tp, daarvoor nooit een positieve test gehad. We hadden het geluk van veel cryo’s en dachten ‘dit gaat ons wel lukken’. Wat was het zwaar keer op keer die teleurstelling en niet zwanger. Uiteindelijk een 2e icsi poging nodig gehad en daar werd ik zwanger van een cryo. Drie jaar op moeten wachten, maar toch was daar dan ineens die positieve test. Ik herinner me nog zo goed het zware van de onzekerheid en het niet weten. Hopelijk gaat het een keer lukken!
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  19. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93
    Dankjewel voor je verhaal. Wij hebben als het goed is volgende week tp 6 en hoop dat onze positieve test ook snel komt ❤️ maar het is idd wel zwaar
     
    Dreamer29 vindt dit leuk.
  20. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.551
    969
    113
    Spannend weer… veel succes!
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina