Hoop gezocht hoeveel tp blijvend zwanger?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamaMan0n, 3 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Helaas is tp 6 ook niet blijven plakken :(.

2. SandyKT

SandyKT Niet meer actief

Ik leef met je mee! Ik zit zelf op tp 6 te wachten. Daarna punctie ronde 2.. Hoe gaat het verder bij jou?

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.748
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor een ieder dat er een succesverhaal in zit ♥.

Hier iemand aan de andere kant.

nizzie86 en Knut10 vinden dit leuk.
  4. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Ja balen. Ik krijg een medicatie switch en hoop dat tp 7 blijft zitten uiteindelijk. :oops:

5. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Dikke knuffel

Asil vindt dit leuk.
  6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Geen like omdat ik het leuk vind. Denk aan jou ♡

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.748
    113
    Vrouw
    Laat ik wel duidelijk zeggen dat het geen eindpunt is maar een nieuw begin :) (gaat goed hier ♥)

MamaMan0n, nizzie86 en Fruity90 vinden dit leuk.
  8. Famke93

Famke93 Actief lid

28 sep 2021
    201
    156
    43
    Vrouw
    Hii,

Ik wilde graag op je reageren. Wij zijn een aantal jaar geleden begonnen in Zwolle. Daar heb ik 5 mislukte terugplaatsingen gehad, ik ben toen overgestapt naar Wolvega, Nij Barrahus. Daar was de eerste poging raak.
    Mocht je je verder willen oriënteren, ik kan de overstap heel erg aanraden. Wij hadden veel cryos in Zwolle, maar ik begreep ook dat daar bijna alles wordt ingevroren ongeacht te kwaliteit, grotere kans om herhaaldelijk teleurstelling dus... In Wolvega hadden we maar 1 goeie over, maar die is wel blijven zitten en nu een prachtige dochter.

Wij hebben zijn nu begonnen met een 2e. Helaas wel al 2 mislukte terugplaatsingen gehad, wij gaan eind juli voor de 2e punctie.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Heel veel sterkte!

MamaMan0n vindt dit leuk.
  9. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wij zijn ruim 3,5 jaar bezig geweest. Toen IVF gestart ook bij Nij Barrahus en toen heel snel zwanger. Verse tp mislukte, en toen nog 3 cryo's over: eerste cryo werd een vroege miskraam, tweede cryo onze zoon en derde cryo onze dochter. Ook heel tevreden over deze kliniek, ben ze eeuwig dankbaar.

Nu weet ik ook dat er een hele grote dosis mazzel bij komt kijken. En dat helaas niet iedereen dat geluk heeft. Maar wilde mijn persoonlijke ervaring wel even delen.

Heel veel succes!

10. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Dankjewel voor je bericht. Wij zitten toevallig bij het nijbarrahus! Mous is onze hoofdbehandelaar. Maar inmiddels ken ik wel elke arts/verpleegkundige. Super lieve en betrokken mensen daar en je krijgt zelf de regie (tot zo ver dit gaat natuurlijk) en denken overal in mee. Ik kan niet anders dan volle lof hebben voor ze!

11. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Dankjewel voor je bericht! Fijn dat jullie ook zo tevreden zijn over deze kliniek. Wij zijn ook onder behandeling bij het nijbarrahus en kan niet meer zeggen dat we er heel tevreden over zijn! Hopelijk wordt terugplaatsing 7 onze voltreffer!

We hebben ipv utrogestan nu prolutex gekregen en ik hoor hier goede verhalen over. Ter ondersteuning van mijn natuurlijke cyclus. Dus dit geeft ook wel weer een beetje hoop.

Liefs!

Snoepjes vindt dit leuk.
  12. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik ga voor jullie duimen! ❤

13. Famke93

Famke93 Actief lid

28 sep 2021
    201
    156
    43
    Vrouw
    Wij hebben Mous ook als behandelend arts. Ook super tevreden tot nu toe. Alleen helaas kunnen ook zij geen wonderen verrichten.
    Wij gaan in Juli weer starten met een nieuwe ronde. Wij hebben elke keer veel eicellen en bevrucgingen, maar uiteindelijk geen of weinig cryo's. Het is dur weer ontzettend spannend.

14. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Spannend. Ik duim voor jullie mee!

15. MED123

MED123 Lid

30 nov 2021
    92
    38
    18
    Vrouw
    Na de vierde terugplaatsing..

En voor een 2 kindje inmiddels aan het wachten op poging 3 die denk ik weer niet gelukt is..

16. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Helaas tp 7 ook niet gelukt? Wanneer kom je nou kleintje :(

17. Rosa91

Rosa91 Lid

29 dec 2022
    40
    42
    18
    Wat verdrietig...bij mij was de overgang naar prolutex (en fraxi) uiteindelijk wel de sleutel, hoewel de eerste tp met die combinatie ook mislukte. Sterkte met het vervolg...ik duim!

18. Lindskie

Lindskie Lid

30 dec 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik herken jouw wanhoop, ook bij ons werd het ziekenhuis minder positief over de kansen, maar zie banner... 7e terugplaatsing was eindelijk raak (bij de tweede meteen de 1e (cryo)).

Er zijn onderzoeken die laten zien dat het 'vaginale milieu' invloed heeft op de zwangerschap kansen. Wassen met water, weinig suiker eten, naakt slapen etc. zou mogelijk effect kunnen hebben. (https://www.amsterdamumc.org/nl/over-amsterdam-umc/organisatie/vaginale-gezondheid-belangrijk-voor-succes-kunstmatige-bevruchting.htm)
    Toen ik dit ging doen, werd ik meteen zwanger... Toeval?

Deel Deze Pagina