Hoi allemaal. Ik ben nog herstellende van een eicel punctie afgelopen dinsdag. Helaas heb ik over stimulatie gekregen dus ik voel me erg beroerd. Met deze reden zoek ik wat steun bij gelijk gestemden. Mijn vriend en ik zijn al 6 jaar onderweg 6IUI achter de rug en inmiddels door naar IVF waarvan ik nu de 5e terug plaatsing heb gehad (van een vers embryo dit keer), na de tweede punctie. Ik ben soms zo angstig of het ons ooit wel gaat lukken. We hebben nog nooit een positieve test gehad. Iemand vergelijkbare ervaringen waarbij het is “gelukt”? (We hebben overigens na alle onderzoeken nooit iets afwijkende kunnen ontdekken bij mij of mijn vriend. )
Hey hoi ik lees hier even mee. Zelfde verhaal. 6 IUI achter de rug en wij hebben hopelijk komende week onze 5de terugplaatsing. Daarna weer een punctie. Ik snap je gevoel helemaal dat je soms kan denken dat het nooit gaat lukken. Zo’n naar gevoel dat je lichaam je gewoon in de steek laat hè Overigens zijn mijn man en ik ook beiden gezond verklaard. Geen enkele afwijking te vinden! Ik hoop dat jij (en ik) hier wat steun kunnen vinden!
Helaas (nog) geen succesverhaal hier. Zie m'n onderschrift.. Maar ik weet helaas wel heel goed hoe je je voelt.
Helaas maar ook fijn dat er toch mensen zijn die begrijpen hoe je je voelt. Ik ken niemand in mijn omgeving die iets vergelijkbaars meemaakt dus hopelijk kunnen we elk geval kracht putten uit het feit dat je niet alleen bent! Ik ben nieuw op dit forum maar vind het fijn dit gevonden te hebben, nu al. Dikke digitale knuffel voor jou. Ik zal duimen voor jullie terugplaatsing!
Het is zo ellendig. Er hangt een zwaar van damocles boven m'n hoofd nu we nog maar 1 embryo hebben... en het ene moment kan ik prima vertrouwen hebben en het andere moment durf ik eigenlijk niet meer. Maarja.. niks doet levert sowieso niks op.
Ook een dikke digitale knuffel voor jou! En ik zou willen zeggen het komt wel goed, maar als ik dat zelf te horen krijg denk ik soms ook nee.. het is soms wel erg moeilijk hè? Ik heb ook eens steun gevraagd op het forum! Als je op mijn profiel kijkt zie je die wel staan denk ik. Daarop staan ook succesverhalen. Misschien dat die je wat steun geven
Ja daar zeg me wat! “Het komt echt goed” kan ik niet meer horen inmiddels!! Maar gelukkig lukt het me soms om zelf nog moed te houden. Ik heb inmiddels het forum doorgespit en heb zo veel fijne gedeelde ervaringen/meningen gelezen al. Doet me heel goed. Hopelijk voor jou, (en voor mij hihi) uiteindelijk ook een succes verhaal om te delen!
Dikke knuffel! Hier 5 jaar onderweg geweest. Begrijp ik goed dat je een verse terugplaatsing heb gehad terwijl je al over stimulatie had? Ik wilde je even steun wensen en even zeggen goed op je eigen te letten ivm overstimulatie. Ik heb zelf een verse tp gehad en bleek een week later ernstige overstimulatie te hebben. Trek op tijd aan de bel als je je zieker begint te voelen! Sterkte!
Ik heb nu 4 iui pogingen gehad en ook niet gelukt. Volgende maand 3 jaar geleden dat spiraal eruit ging. 15 juli heb ik intake gesprek voor IVF. Bij ons hebben ze ook niks kunnen vinden. Wel heb ik ook snel kans op overstimulatie dus ons verhaal lijkt redelijk het zelfde. Hoe is ivf en de punctie bij jou verder gegaan? Is die punctie pijnlijk?