Hey meiden, As zaterdag gaan ze proberen om mij met 38 weken in te leiden. In het ziekenhuis waar ze dit doen werken ze normaal met de balloncatheter. Aangezien ik na alle miskramen tabletten heb gekregen om zo de miskraam op te wekken en dit elke keer in poging 1 lukte zonder na gecurrateerd te worden heb ik hier veel vertrouwen in. Nu zei mijn gynaecoloog dat ik wel ingeleid kon worden dmv pillen maar ik dan wel aan het Probaat onderzoek mee moest doen nou vind ik dat geen probleem en kreeg een aantal informatie folder mee zodat ik alles op mijn gemak thuis nog eens door kon lezen. Nu staat er in die informatiefolder dat er dmv loting bepaald word of ze de balloncatheter gebruiken of de tabletten. Hier heb ik mijn gynaecoloog niet over gehoord terwijl ik duidelijk gemaakt heb dat ik heel erg tegen het inbrengen van een balloncatheter op zie. Heeft er iemand ook aan deze studie meegedaan en mochten je wel zelf de manier van inleiding kiezen?
Ik ben ingeleid met een ballonkatheter en gel. Dit is door de verloskundige in het ziekenhuis, in overleg met de gynaecoloog, bepaald. Dat kreeg ik vooraf al te horen. Kreeg geen andere optie. Wel gaf ik in mijn geboorteplan aan zo natuurlijk mogelijk, zonder veel gebruik van medicatie, te willen bevallen Inleiding met pillen heb ik dus geen ervaring mee.