Ik zie geen streepje... Van harte gefeliciteerd!!!!! Wat heerlijk om het zo duidelijk bevestigd te zien!!
Dankjewel meiden voor jullie lieve berichtjes! morgen langs de gynaecoloog, had Zoiezo al een afspraak staan maar de gespreksinhoud zal nu wel wat anders zijn haha! Waarschijnlijk gaat ze een inwendige echo maken, ik weet niet precies hoe ver ik nu ben.. Hoop dat er al wat te zien is op de echo!
Had nog eventjes een matcare test gedaan, om te kijken of het lijntje mooi op was gelopen.. Volgens mij wel als ik kijk naar deze foto en die van 30 maart mijn eerste test..
Vandaag naar de gynaecoloog geweest, ze heeft een echo gemaakt maar was nog niks te zien behalve verdikt slijmvlies. Ze kon zien dat ik recent een eisprong heb gehad en zij dat er zeker wel sprake kon zijn van een zwangerschap , moet over twee weken terugkomen..moet over een paar dagen weer testen om te kijken of hij donkerder is. Mocht ik inderdaad zwanger zijn is het nog heel pril volgens de gyno net 4 weken ongeveer. Heb net nog een testje gedaan met me eigenwijze hoofd omdat ik wilde kijken of het streepje oploopt maar deze was iets lichter dan die van gisteren, zou dit iets betekenen?! Ben zo bang voor weer een miskraam pf .. Gynaecoloog zag op de echo trouwens ook een beetje vocht in mijn buik, iemand een idee of dit kwaad kan?