Oeps heb ze verwijderd op fotobuket niet bij nagedacht dat ze nu weg zijn op het forum wat stom! Hier wel die van van vanochtend
@ mamavanchayenna: jouw test van vanochtend ziet er precies hetzelfde uit als mijn test vanochtend: Bekijk bijlage 40736 2 dagen voor NOD
@ noukje ja ze zeggen streep is een streep heb hiervoor nog 2 testen gedaan die waren nog ietsjes lichter als deze, morgenvroeg weer, ben echt erg, kan het niet geloven dat er iedere keer een streepje opkomt. Enbijjou zie ik ook een streep dus van mijkant ook een felicitatie!
@ mama: wanneer is jouw nod? Echt spannend allemaal weer hè... ik wou de test al bijna weggooien totdat ik een heel klein streepje zag bij het licht
Ik had het op 40 dagen gehouden(omdat ik pas 1 menstruatie had gehad en de dag waarop miskraam begon tot menstruatie was 40, en toevallig de 30e getest had lichte streep en dat was dag 40. Ja ben benieuwd naar maandag! Wle meteen laten weten hoop het zo voor je maar denk haast van wel want hij is toch ook roze en niet wit.
lieve gina ik denk dat je zwanger bent een streep is een streep ik heb de test zelf gezien spreekje morgen weer xxjes
Dames ik heb eindelijk antwoord gekregen!! Het is wat ik dacht de hele tijd, mijn gevoel was goed na 9 dagen overtijd.....
ja inderdaad! 9 dagen overtijd en dan nu eindelijk een streep! Hier nog een foto van alle testen http://i302.photobucket.com/albums/nn108/ginaginger/03012010222.jpg