aaah, we zitten in hetzelfde schuitje! Ik heb geen hsg gehad, maar wel een foam Echo, had ook echt hoop deze ronde! Ook vandaag ongesteld geworden... next round, hopelijk voor ons allemaal een mooie ronde! Laten we duimen ♥️
Oke help. Ik ben gewoon ongesteld. Niet anders dan normaal. Maar nu komt het. Ik dacht ga even badkamer opruimen. Kom ik mn testen tegen. En die zijn nu positief. Sommige met ver tuurstreepje maar 1 heel duidelijk. Allemaal wel wat roze. Ik heb geen testen meer in huis. Zou het dat het of een vroege miskraam is geweest? Of indroogstreepjes? Of zou ik nu alsnog wel gewoon zwanger zijn alleen dus met bloedingen? wat zeggen jullie? Test kopen? En dus testen of het beschouwen als niks? was er al klaar mee. Nu weer enrome twijfel. Ik upload ze. Je ziet het op sommige echt niet goed maar ze zijn er echt. Mn vrien zag het ook.
Oke net getest. Negatief. Dus geen twijfel meer. Duidelijk. Op naar 15 en nieuwe hoop en focus. Ook voor jou hoop ik met je mee en duim ik met je mee @MissMommyToBe30
aaah wat vervelend voor je. Wel apart dat je wel positief hebt getest. Heb je veel bloedingen? Ook heel veel pijn? Ik heb ook twee keer licht positief getest en uiteindelijk ongesteld geworden, en toen waren mijn bloedingen erg hevig! Ik heb officieel wel ongesteld geworden en vandaag was m’n laatste dag. Merk ineens super veel slijm in m’n ondergoed, maar kan niet m’n eisprong zijn. Ben benieuwd. Nieuwe ronden en nieuwe kansen.. we Will see! Heel veel succes jullie ook ♥️