Hallo allemaal. Ik zit ergens mee. Vorige week zaterdag ben ik ongesteld geworden, denk ik tenminste. Ik verloor 1 dag vrij hevig bloed en de 2 dagen daarna was veel minder. Daarna helemaal geen bloed meer verloren. Sinds vandaag weer bloedverlies een klein beetje in mijn inlegkruisje en op mijn wc papiertje bij het afvegen. Ik weet echt niet wat ik moet denken want dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Weten jullie hoe dit kan? Toch zwanger? Of niet? Ik hoop het eigenlijk niet want ik geb filet american gegeten een paar keer... heb trouwens ook last van lichte krampen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Deze maand was ik maar 2 dagen ongesteld geweest (laatste x 5 januari). K heb ook gelijk getest maar helaas was t negatief... Ik denk dat het maar 1 x gebeurt in zoveel jaren.
Ik zou even een testje doen als je twijfelt! En over die filet americain zou ik mij sowieso niet druk maken hoor!
Dan ben je niet zwanger lijkt mij aangezien de bloeding, ondanks dat deze minder heftig was dan je gewend bent.