Hallo dames! Ik ben er inmiddels voor de tweede keer achter dat ml niét lekker fijn meewerkt als het op namen bedenken aankomt; Bij de eerste kwam het daar door ook uiteindelijk op het laatste moment aan, wat een hoop stress gaf! Nu heb ik wederom een lijstje gemaakt, net als vorige zwschap, en ml zijn mening gevraagd over de jongens- en meisjesnamen. Maar grrrr echt, weer precies hetzelfde liedje! Niets is leuk genoeg en als ik vraag wat vindt je dan wél leuk... Ja dat weet hij niet! Noem ik hele namenlijsten van het internet op en zeg hem stop te zeggen als hij wat leuks hoort, roept hij nergens stop Kortom, om namen drama's op de valreep te voorkomen, begin ik nu al met mijn zoektocht echt serieus door te zetten. Kunnen jullie mij helpen aan zoveel mogelijk leuke, stoere, lieve, korte jongens- en meisjesnamen zodat ik deze lijst aan ml kan voorstellen! Thanks! Zouden jullie me echt mee helpen.
Cato Fien / Fiene Laure Saar Jolie Elle Mara Lana Jet Sjanne Niké Nisa Nieke Jolijn Karlijn Lexie Josje Guusje Daniek Lize Roxy Lizzy Oona Kris Veere Vera Loes Nora Elise Ellis Ward Krijn Stijn Rick Micha Maxim Cas Max Mats Zeno Ole Rens Morris Falco Mart Thom Lenn Noud Noam Tobin Joram Jorick Yannick Sepp Koen Siem Tijn Bas Levi Noah Boaz Daan Moos Faas Job Aron
Liva Mila Romy Tess Lize Evi Noa Isis Elin Nora Sara Sven Liam Dion Noud Kian Sem Senn Lenn Stijn Mika
Loïs Mila Juna Elin Liva Romi Fem Tess Nomi Saar Lily Fay Roxy Nina Zoë Izé Fenna Joy Quinn Levi Dex Xavi Senn Vinz Vigo Ravi Finn Thije Noud Brent Jax Lenn Siem Troy