- Senna: nee -Liv: leuk, maar Livia leuker -Silla: nee -Lauren: prima, niet mijn smaak -Lynde/Linde: Met i geschreven een lieve naam -jalissa, leuk.
Absoluut Lauren! Lindy is leuk voor een klein meisje, niet voor een volwassen vrouw. Noémi/Noëmi/Noemi is absoluut prachtig, Naomy/Naomi vrij afgezaagd. Jade vind ik ook afgezaagd en alleen mooi klinken met Engelse uitspraak.
Bij mijn dochter op school zit een meisje met de naam "Xenna", spreek je bijna hetzelfde uit als Senna, maar is tóch nét even iets anders Vriendin is 2 weken geleden bevallen van dochter Liv, hier hoor je deze naam bijna niet maar vind hem súper! Silla is niet zo mijn smaak Lauren vind ik wel leuk Lynde/Linde is niet mijn smaak Jalissa ook niet mijn smaak Succes met kiezen!
Met stip op 1: Amy ! Daarna Noémie Daarna Jadey En als vierde Liv Senna leuk, maar meer voor een jongen De rest vind ik niet mooi. Succes!
Maar is noémie over 80 jaar ook nog leuk? Bewijze van gaat zoeel door me hoofd omdat de tijd dringt en kom er echt niet uit twijfel bij alles
Lauren zou mijn keuze zijn! Linde vind ik ook leuk, leuker dan Lindy ook met het ook op een volwassen vrouw inderdaad... Jalissa vind ik ook een beetje goedkoop klinken.. Maar ik zou dus voor Lauren gaan, vind ik echt een leuke naam!
Ik zou voor Senna gaan. Prachtige naam. Heel meisjesachtig. Klinkt lief. Siënna is ook mooi. Jalissa zou ik gelijk doorstrepen.
Senna vind ik een hondennaam Ik vind Lauren of Liv het leukste maar eerlijk gezegd vind ik Liz pas echt mooi