Hoop op een positieve test in Argentinie

Discussion in 'Zwanger worden' started by olga, Sep 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Hallo allemaal,

Vrijdag 15 september gaan wij voor vijf weken door Argentinie en Chili reizen.
    Mijn cyclus duurde de laatste maanden tussen de 36 en 41 dagen. Op het moment dat we vertrekken zit ik op dag 35 van mijn cyclus.
    Als mijn eitje heel vroeg geweest is, zal ik dus voor de reis ongesteld worden of een posi test hebben. Maar er liggen natuurlijk een paar testen klaar om mee te nemen zodat ik daar kan testen. Het lijkt me zo fantastisch om daar een positieve test te hebben! Dan is het lekker ons geheimpje en dan is het ook niet zo moeilijk om het geheim te houden. Ik zie al helemaal voor me hoe we foto's van onzelf en de test maken en die dan bij thuiskomst laten zien. (Tja, kan er niets aan doen, ik maak mezelf alweer helemaal lekker)

Maar ik vind het ook wel spannend om daar pril zwanger te zijn, want stel nou dat ik erg last krijg van zwangerschapskwaaltjes.....

Nou moest ik vorige week bij de huisarts zijn voor eczeem en heb toen dit dilemma voorgelegd en zij was heel begrijpend. Ze stelde zelf voor om voor de zekerheid zetpillen tegen ochtend braken voor te schrijven en ook kreeg ik een kuurtje voor als ik last krijg van schimmelinfectie (heb ik namelijk regelmatig) en ze gaf mij de naam van een antibiotica die bij zwangerschap gebruikt mag worden. Dat vond ik zo lief .
    Het is misschien wat voorbarig, dat weet ik ook wel, maar het is voor mij best wel een geruststelling dat als het zo mocht zijn , ik in ieder geval de juiste medicatie heb. Mijn Spaans is namelijk niet zo goed.

En als het deze ronde niet raak is, dan misschien de volgende en dan zijn we waarschijnlijk nog steeds op reis als de ongesteldheid/test periode aanbreekt. Wel leuk om een kindje te verwekken aan de andere kant van de wereld toch!

Hoe dan ook, het is een heel verhaal geworden, maar ik wilde er graag even over praten. Wie weet laat ik vanuit een internetshop in Argentinie wel weten als ik zwanger ben.

Duimen jullie voor me, dan zal ik ook zeker aan jullie denken als ik weg ben. En dan hoop ik als ik terug ben weer een hoop zwangeren te kunnen begroeten op het forum.

Groetjes OLga

2. Niet meer actief

Nou Olga, ik wens je in ieder geval een hele fijne en vooral vruchtbare vakantie. Ik hoop dat je met goed nieuws thuis komt.

Liefs,
    Gerrina

3. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Thanks!
    Ik hoop eigenlijk thuis te komen en dan al een week of 9 zwanger te zijn.
    Maar, wie weet als we daar zijn en heel veel mooie dingen zien en ons geestelijk lekker ontspannen is dat ook wel heel goed voor de vruchtbaarheid...

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ooh Olga, wat ongelofelijk spannend zeg!! Niet alleen die reis, maar zeker ook het feit dat je er daar misschien achter komt zwanger te zijn... of daar een kleintje verwekt natuurlijk!

Ik wens je heel veel plezier met je reis toe en hopelijk komt je idd terug met een foto van een positieve test.

Liefs
    Manuela

PS. beter voorbereid en het niet nodig hebben, dan andersom he wat betreft die medicijnen ed?! ;)

5. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik hoop voor je dat deze droom waarheid wordt! Dat zou wel helemaal super zijn, zeg.
    En anders maar veel klussen daar 8)
    Hoefde je trouwens geen malariapillen te slikken?

6. Niet meer actief

Heel veel succes!

Ik hoop dat je met goed nieuws thuis komt.

Zet 'm op!

Enne....fijne vakantie!

Aoife

7. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Nee, malaria is niet nodig daar.
    Alle andere inentingen heb ik allemaal nog van vorige reizen, dus ook daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
    Gisterenavond na het vrijen kwam er best veel bloed mee terug naar buiten en ook daarna bij het plassen. Ben bang dat misschien toch deze ronde mijn ongie gaat komen. Shit!
    Het enige goed daaraan zou zijn dat mijn cyclus dan wel opeens netjes 28 dagen is. Ik wacht maar af, heb weleens vaker dat ik denk ongie te worden en dan duurt het nog een week.
    olga

8. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Vandaag de hele dag wat donker verlies gehad.
    Het gekke is dat ik nog helemaal geen last heb gehad van zere tepels deze ronde. Dat komt meestal tussen eitje en ongi.
    Ik snap er niks van....

Olga

Share This Page