hey, Ik ben sinds een 3 weken gestopt met mijn pil, is nog niet zo lang, maar normaal zou ik mijn eisprong afgelopen weekend gekregen hebben, en ik heb wel betrekking gehad dus zou de kans erin zitten dat ik zwanger ben, die kans is wel klein, maar heb tot hiertoe nog geen symptonen dus vraag ik mij af of ik mijn eisprong al wel gehad heb of dat ik gewoon nog geen symptonen heb, (behalve dan veel last van mijn buik maar dat zou 'ontpillen' heten) had iemand van jullie misschien ook geen symptonen?? Nu moet ik nog een week wachten voor ik iets meer weet want dan moet ik normaal mijn maandstonden krijgen, en ik haat wachten. Groetjes
Alles behalve dat ik altijd voor mijn NOD pijnlijke borsten heb en etc....was het nu stilte voor de storm eigenlijk. Nergens geen last van eenigste wat mij heel erg opviel dat ik heel snel aangebrand was en nog ben...nu nog erger geworden. Groetjes Anna.
tis altijd afwachten als je net gestopt bent met de pil wanneer je je eerste eisprong weer hebt, en of je cyclus zich netjes hersteld... vaak duurt het wel even voor vrouwen weer een beetje een regelmatige cyclus hebben, er zijn er zovele die maanden wachten op hun eerste ongesteldheid, dus wat dat betreft hoop ik voor je dat jij niet zo lang hoeft te wachten meid.. in ieder geval succes met zwanger worden
Ik heb nooit geen zwangerschapsymptonen gehad.. Alleen merk ik nu toch wel dat ik zwanger ben.. Succes met wachten! Groetjes Kalush
Ik had de eerste keer toen ik met de pil stopte het idee dat ik zwanger was. Ik voelde vanalles. Ik bleek niet zwanger te zijn. Mijn 2e cylcus voelde ik helemaal niets en was dan ook zeer verbaasd dat ik zwanger bleek te zijn. Ik begon pas met 5/6 weken wat te merken. Steekjes onder in mijn buik en met 7 weken was ik misselijk. Dus je hoeft niet echt iets te voelen om toch zwanger te kunnen zijn.
Ik heb wel last van ontpillen gehad en dacht allerlei symptomen te hebben. Toen ik daadwerkelijk zwanger was, had ik minder symptomen dan van het ontpillen.
Ik had ook de eerste keer heel veel symptomen. Het is heel moeilijk. Eigenlijk kon ik pas zeggen toen ik zwanger was van, ja dit heb ik en dit en dit. Ik had alle symptomen ook als ik ongesteld moest worden...