Hello .. dit bericht heb ik ook geplaatst in het NOD forum .. maar door de drukte van de testers .. plaats ik hem hier Ik heb een dipje .. Ik kwam namelijk gisternacht van de apotheek en heb mijn 4de blaasontsteking ( 2 blaasontstekingen vorige jaar gehad en vorige maand 1 blaasontsteking door het gebruik van andere vaginale spoelingen ).. waarschijnlijk ben ik er gevoelig voor .. Dit keer/maand heb ik niet de vaginale spoeling gebruikt waar ik wel tegen kan .. maar heb toch onverwachts een blaasontsteking gekregen .. :x Nu heb ik ook nog eens een ander medicijn gekregen vanwege de 4de keer en wat blijkt .. er is een mogelijkheid dat dit medicijn schadelijk kan zijn voor een mogelijke vrucht .. het is getest op dieren maar niet op mensen Ik hoop dat het geen effect zal hebben mede omdat ik juist deze maand zo positief ben ingestelt .. Ik heb niet zo zeer vragen .. wilde even mijn verhaal kwijt aangezien niemand weet dat ik en mijn vriend een kinderwens hebben en er bezig mee zijn
hoi hoi. blaasontsteking is vervelend ! ik heb het al sinds mijn 10de zo af en toe..de laatste tijd gelukkig niet zo veel meer. mag ik vragen waarom je die vaginale spoelingen eigenlijk gebruikt? Het zal niet echt schadelijk zijn voor de vruchtbaarheid denk,maar het tast wel je zuurgraad in de vagina aan, en dit kan wel weer slecht zijn voor de kwaliteit van het zaad.. Als het goed is maakt je vagina zichzelf schoon ( door afscheiding enzo) en is wassen met water genoeg.. Liefs kaatje
@ hoopgeluk IK had tot mijn mk in januarie ook regelmatig een blaasontsteking , volgens de ha kwam dit door het gebruik van allerlei producten van lacatacyd intiem , dit heeft nl ontzettend veel invloed op je zuurgraad en haalt alle bactierien ( ook de goede dus) weg van binnen . Ik weet niet of het gebruik van vaginaal douche effect heeft op een vrucht ..... maar wel dat het invloed heeft op je slijm en zuurgraad . L.sybje
@ kaatje85 .. vanwege onaangename geurtjes .. @ Sybje .. ik heb de andere blaasonstekingen door lacatacyd gekregen .. maar ben overgestapt op BioClin .. hier krijg ik geen blaasonstekingen van en het werkt prima .. majah voor deze maand heb ik het juist niet gebruikt .. en zie .. heb toch weer een blaasontsteking te pakken :x Kreeg je de blaasontsteking trouwens na de ovulatie en werd je toen zwanger zojah had de antiobiotica effect op de vrucht ? .. of voordat je zwanger werd en dusz voor de ovulatie .. Jammer dat je zwangerschap niet lang heeft mogen duren .. hoop dat het snel voor je weer zo ver is en dat je dan mag genieten van jullie kindje(s)
@hoop geluk voordat ik zwanger werd had ik blaasontstekingen (regelmatig ) meestal had ik 1x per 2 maanden een blaasontseking , in november heb ik een blaasontsteking gehad daar heb ik een kuurtje voor gekregen toen , na een kuurtje krijg ik altijd standaard een schimmelinfectie dit was ook het geval in december met de kerst ik had een ontzettende hevige schimmelinfectie zo 1 had ik er nog nooit gehad , ik wist op dit moment niet dat ik zwanger was , het was ook heel pril , in het zh en de ha heeft met allerlei middelen geexpirimenteerd om de schimmel op te heffen oa daktarin zalf , vaginaal tabletten , 1x 1 pil die je moet innemen met chemische rotzooi in de hoop dat schimmelinfectie weg gaat en een kuur diclofenac , voordat ik de kuur starte heb ik de ha gezegd ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben( zei mijn gevoel ) de ha zei toen dat ik gewoon de diclofenac kon starten omdat dat geen invloed zou hebben op een mogelijke vrucht ......... ik had beter moeten weten maar op dat moment had ik zo n pijn en last van de schimmel en omdat de ha vertrouwde .... begin januarie had ik een positieve test in handen en 10 januarie eidnigde in een mk ....... L.sybje
zo, dat moet een vervelende tijd zijn geweest .. ik ben de kuur met tegenzin begonnen .. kan namelijk echt geen 13 dagen wachten .. het doet ook zo'n pijn .. troost me met de gedachte dat de gezondheid van een moeder belangrijk is om uiteindelijk met een klein wonder samen te groeien .. zou uiteindelijk toch wel een kuur hebben gekregen om de blaasontsteking te behandelen .. majah na 14 maanden proberen .. kunnen dit soort dingen toch een rot gevoel geven ..
Zou idd ook geen vaginale douches gebruiken als je zwanger wilt worden hoor, vriendin van mij gebruikte ze ook altijd, en werd maar niet zwanger na 18 maand proberen. Toen is ze radicaal gestopt ermee en met 3 maand was ze opeens zwanger. Weet natuurlijk niet of het wat met de douches te maken heeft, maar...
@hoopgeluk Ik weet het een blaasontsteking voelt zeker niet fijn , maar het is ook absoluut niet goed om een blaasontsteking te verwaarlozen he door geen kuur te nemen ik snap wel dat je het liever niet wil , maar ik zelf kon toen der tijd absoluut niet zonder kuur . Als ik een blaasontsteking had kwam het echt als koude kak opzetten ....... maar goed ben er nu van af ... dit moet ik wel even afkloppen hoor .... succes meis ik hoop voor jou dat het ook snel raak mag zijn ! Liefs sybje