Hoi allemaal, vanwege medicatie 4 dagen voor menstruatie getest. Hij droogde zo op Is iemand bekend met opdrogen van actiontest? Heb er al een aantal gedaan maar nooit gehad volgens mij. Op de foto wel erg lastig te zien
Ik lijk heel ver weg iets te zien maar vind hem ook grijzig. Misschien over een paar dagen nog eens testen
De test lijkt wat doorlopen bij de controlestreep? Ik zie geen tweede streepje staan sorry Probeer het morgen nog eens. de Actiontest heb ik altijd goede ervaringen mee.
Nou ik kan helemaal niet turen maar zie toch echt een streepje. Of je er van uit mag gaan dat dit een positieve test is durf ik je niet te zeggen, daarvoor is hij wel heel erg licht. Gewoon morgen opnieuw testen. Overigens; ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een indroogstreepje heb gehad bij de action testen. Wel bij Z&K, Sensitest en KV 2v5.
Nr 1 is ook 10dpo bij mij.. Daarna elke dag getest Hihi Hopelijk lopen die van jou ook zo op!! 🍀
ik zie wel een streepje maar vind de kleur erg moeilijk te bepalen. Als je sneller duidelijkheid moet hebben kun je beter met een gevoeliger test testen. En dan met de kruidvat 2 voor 5 euro
Hier begon action ook super licht en de kv test was een stuk duidelijker zou toch even een ander testje wagen lijk wel wat te zien op deze test
Zie iets heeeeel vaag in de verte. Mijn ervaring bij de action testen is dat ik de laatste keren opdroogstreepjes had. Eerst omowit en na 20 min een licht streepje.. Was uiteindelijk niet zwanger. Maar even afwachten hopelijk voor jouw is het een echt streepje