Een van de tips die ik wel eens voorbij heb zien komen is, te blijven liggen na het klaarkomen, en het liefst met een kussentje onder je billen. Nu vroeg ik mij af of dit een fabel is of feit? Ik kan me er enigszins wel in vinden... Maar als ik zeker een kwartier blijf liggen komt er evengoed een flinke "plons" uitlopen wanneer ik opsta. Hoelang blijven jullie liggen???
Of het echt helpt weet ik niet, maar proberen kan nooit kwaad denk ik altijd maar, ook al wordt ik wel is moe om mijn benen in de lucht te zwaaien. Meestal lig ik zo een half uurtje en dan loopt er ook minder uit voor mijn gevoel. Maar de meeste spermacellen zitten al in de baarmoeder na je partner is klaargekomen, dus vraag mij ook af of het echt wel zin heeft.
Hallo! Ik blijf altijd 20 minuten liggen maar er loopt altijd wel uit! Het helpt om na de zaadlozing zelf nog even te randjes fietsen of in elk geval zelf een goed orgasme te krijgen. Dan slurp je nog wat extra zaad op. Hihi Nou tot zover de expliciete tips..... Succes.
Bij onze dochter was ik wel in die ronde zwanger toen ik dat voor het eerst probeerde. Heb toen een paar minuten met mijn kont op een kussen gelegen. Maar kan natuurlijk toeval geweest zijn want ik heb t, nu we voor een 2e kindje bezig zijn, ook al een paar keer weer geprobeerd zonder resultaat. Op de één of andere manier geeft het wel een zekerder gevoel als ik even ben blijven liggen...
Ik beleef ook altijd 20 minuten liggen met kussen onder m'n kont dan zakt het beter richting baarmoeder. Wat er naderhand uitloopt is ook gewoon vocht wat de spermacellen vervoerd en dit word in aanraking door de zuren in baarmoeder hals ook meer vloeibaar gemaakt waardoor het ook lijkt of haast alles er weer uitkomt😉. ... Las ik ergens Groetjes
Ik bleef ook meestal liggen, maar toch 2 van de 4 keer zwanger geworden zonder te blijven liggen (vluggertjes na een positieve ovulatietest net voor we op familiebezoek gingen). Jammer genoeg zijn die niet blijven plakken, maar het was in eerste instantie wel raak!
Zelf doe ik het deze keer niet, maar vorige 2 zwangerschappen had ik het daarvoor wel gedaan. Het is niet gek dat er daarna nog wat uitloopt... de zaadjes zijn dan allang onderweg
ik blijf ook altijd liggen... en ik merk wel dat als we het s'avonds laat doen voor het slapen gaan en we het gezellig hebben gehad.. dat als we daarna in slaap vallen en ik de volgende ochtend op sta, dat er dan bijna niets meer uitloopt... snap je het nog? hihihi Dus meestal doen we dat voor het slapen gaan dus.. zodat je niet meer hoeft op te staan...
We blijven altijd nog even lekker liggen samen, naknuffelen en nagenieten kussen ed doe ik niet. Er loopt altijd wel wat uit maar de echte zwemmers zijn dan al onderweg (hopen we dan maar he)
Als je even blijft liggen, hebben de zwemmers langer de tijd om de baarmoeder in te gaan. De rest gaat er met het vocht toch uit maar dan heb je de beste zwemmers de kans gegeven. Ik deed 15 minuten.
Ik blijf in elk geval een kwartiertje liggen. Wel of niet met een kussen onder mijn billen, dat verschilt nog wel. Er loopt altijd wel wat uit, maar dat is inderdaad een mengeling tussen je eigen vocht, en dode en zwakke spermacellen die het toch niet gaan redden naar het eitje toe. We gaan er maar vanuit dat er genoeg over blijven. Tenslotte is er maar 1 nodig...
Ik had deze vraag ook,omdat ik vroeger veel last had van mijn blaas! Mijn gynaecoloog zei dat als je naar 5 minuten ook wel kon opstaan! Je hoeft niet lang te blijven liggen als je dat niet wilt hihi ..
Ik deed dit ook altijd, maar uiteindelijk is onze zoon niet verwekt nadat ik was blijven liggen...dus ik geloof daar niet meer in!
Geen idee of het echt helpt. Ik deed het wel.. en half uur/ 3 kwartier, kussen onder mn billen... en spelletjes spelen op de telefoon of fb-en en hier rond neuzen om de tijd te doden hahaha..
ook via via gehoord dat het een fabeltje zou zijn! Zelf doe ik het ook niet en sta ik meestal op om me te verfrissen
Ik blijf tegenwoordig ook altijd even liggen nadat mijn vriend is klaargekomen. Meestal met een kussentje onder mijn billen. Ook proberen we om mij daarna pas te laten klaarkomen, dit schijnt ook te kunnen helpen met het vervoeren van het sperma van vriend. (De romantiek is dan wel ver te zoeken, maar goed we kunnen er allebei altijd smakelijk om lachen haha)
ben hier ook een poging aan het wagen om op een kussen te blijven liggen of het werkt dat zie ik vanzelf