Hallo dames, Misschien is hier al een topic over geweest... Maar aangezien ik samen met mijn vriend bezig zijn voor ons 1e kindje ben ik erg benieuwd na hoeveel maanden jullie zwanger zijn geraakt van de eerste? Wij gaan nu de 5e maand in... dus ik hoop dat het binnenkort toch gaat gebeuren.... Ben benieuwd na jullie reacties Alvast bedankt!! Groetjessss
3e Ronde was het raak, 2 cyclussen gehad van 26 en 27. Officieel nog geen 2 maanden dus. Succes en hopelijk heb je snel een mooie test in handen!
Hoi Happy1234, geloof dat wij redelijk gelijk op gaan. Wij zitten in ronde 5, zijn half februari begonnen. Ben voor nu aan het wachten op mijn ei.
Zit nu in ronde 2 na een lange eerste ronde . Ben heel benieuwd wanneer wij ons eerste kindje mogen verwachten.
Hey, leuk dat jullie voor een eerste kindje gaan! Bij de eerste was ik in ronde 4 zwanger. Dit was 6 maanden aangezien mijn cyclussen wat langer waren...
Hopelijk is het snel raak! Wij zitten nu in onze 3e ronde, ben ook erg benieuwd wanneer we een positieve test in handen gaan hebben
Ik zit in ronde 7, nog geen geluk gehad. Maar het gemiddelde schijnt een jaar te zijn, dus tot die tijd ga ik me geen zorgen maken
Ik lees even mee. Wat leuk dat jullie voor een eerste kindje gaan. Hopelijk mag het snel raak zijn. Wij zitten in ronde 8; nog zonder resultaat helaas. dus still counting...