iets raars

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melanietje, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoi meiden , ik heb iets raars voor en wil het even kwijt, ik ben nu toch al van november gestopt met de pil dus denk niet dat dit nog ontpillen is want ben nu al een paar maanden regelmatig geweest , maar men laatste dag van mijn maandstonden was op 31 mei en nu sinds vandaag heb ik mijn maandstonden terug heel bruin en beetje rood bloed wat kan dit zijn? heb ook heel veel last van buik krampen en diarree .

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Innestelling?

3. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    kan dat nu al heb juist mijn maandstonden gehad , is het daar niet te vlug voor voor zoiets? heb dit wel nog nooit eerder gehad

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Het lijkt me toch een beetje vroeg om al een innestelling te hebben. Volgens mij moet je nog maar net je eisprong hebben.

Heb wel al ergens gelezen dat je bij je eisprong ook een beetje bloedverlies kunt hebben.

K zou het anders enkele dagen in het oog houden.

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hmmm...had vandaag precies hetzefde! Zie dat we ook gelijk lopen in onze cylus. Gek hoor. Ik heb het nog nooit gehad. Zeker weten nog geen eisprong gehad? Misschien gewoon zomaar?
    Ik weet t ook niet. Stond ermee op, voelde het er zo uitlopen. En later (was terug naar bed gegaan) weer. Gisteren geen seks gehad, dus dat kan het ook niet zijn.

6. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoi zena , ja ik had het ook nog nooit gehad, heb het trouwens nog altijd zo een beetje , is al wel minder . duurt wel lang he? vind het wel raar . wat zou dit toch kunnen zijn?

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Diarree kan wel echt bij ongesteld zijn horen - heeft te maken met de hormonen.

Deel Deze Pagina