Hoop zo op een zwangerschap deze maand!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noor1, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Betul: aaaaahhh wat jammer zeg dat het voor jou deze maand ook niet raak is. Maar inderdaad goed van je dat je je instelling gaat wijzigen, want dat maakt je inderdaad gek. In het begin lette ik ook echt op alles en voelde me op een gegeven moment zelfs zwanger door mijn symptonen, maar hoe langer je bezig bent hoe meer je je realiseert dat je lichaam je echt voor de gek houdt! Dus ik probeer ook zo min mogelijk om mn symptomen te letten. Tellen doe ik nog wel, omdat dat me een soort houvast geeft qua eisprong, maar idd misschien moet ik daar ook maar mee stoppen en gewoon om de dag klussen..

@Meliszy: wauw spannend meid. Ik zie dat je over 6 dagen mag testen! Nou ik hoop voor je dat het deze maand wel raak is, voor ons allemaal trouwens...volgens mij zijn wij nu ongeveer even lang bezig...ga nu ook naar ronde 5...zou leuk zijn als het deze ronde raak zou zijn voor ons beide!

2. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Hier ook 1!
    Maar wij zijn net begonnen.
    Wel al in januari met de pil gestopt en in maart voor het eerst begonnen, maar niet gelukt.
    Verkeerd getimed......en wat kan je lichaam je dan voor de gek houden!
    En nu wachten op de eisprong!

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

#63 Mimime, 5 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2013
    Spannend! Ik hoop hier ook, maar ik durf niet te klagen als ik kijk hoe lang het bij velen duurt voor het eindelijk voor hun gebeurd!
    Wij zitten in ronde twee en ik denk dat afgelopen dinsdag mijn ei had.
    Aan het klussen heeft het niet gelegen of het raak is.
    Vorige maand mezelf volledig voor de gek gehouden, ik WILDE dat ik zwanger was dus voelde ik vanalles.
    Deze keer voel ik me veel rustiger, voel ook nog geen gekke dingen maar dat hoeft natuurlijk ook nog niet, zou wel leuk zijn haha, wil zo graag! Net als iedereen hier!

Hopelijk gebeurd het snel, en hoeven we niet te lang ongeduldig te zijn!

4. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noor: leuke naam...hihi ;) Je lichaam kan je inderdaad zwaar voor de gek houden, maar ik hoop voor je dat je meteen in ronde 2 zwanger bent!!!

@Minime:erg he, dat had ik dus ook..voor al in de eerste paar rondes...gelukkig let ik nu minder op symptomen...maar als je ongesteldheid uit blijft, dan ga je weer beginnen echt erg...het is inderdaad zo dat we niet lang bezig zijn, vergelijken met anderen, maar toch..ik zeg altijd, elke ronde is teveel...helaas...nou hopen dat het bij jou ook snel raak is!!!

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

@noor1
    Ja echt erg haha, kan er ook wel om lachen soms, dan denk ik, stel je niet zo aan!
    Maar ik merk nu ook weer dat ik probeer te letten op prikjes, pijntjes, gewoon het 'gevoel'!
    Maar probeer er me maar niet TE druk over te maken, het wordt vanzelf weer richting nod en dan merken we het vanzelf!
    Maar ben er nog niet zeker van of m'n ei nou wel of niet geweest is, ik dacht dinsdag op gevoel, maar meestal heb ik ook wel zo'n dikke derrie slijm vlak ervoor en deze keer eigenlijk niet. Dus klussen maar een beetje door en zien wel wat er gebeurd!
    Hoe doe jij dat? Ovu testen? Of op gevoel en klussen maar?

6. Cheverin

Cheverin Lid

29 dec 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Noor.. ik duim voor je..
    heb ook wel een advies voor je: zodra j klaar ben met het ongesteld zijn, om de ene dag doen tot dat je jou eisprong hebt,op de dag zelf als je tenminste die kan herkennen heb j ook meer kans p een zwangerschap. na het klutsen ook niet meteen opstaan.
    wel moet j niet te veel op het 'baby maken' gedachte concentreren.. geniet ervan.

Succes!!!;)

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Joehoeooe, dacht ik zeker te weten dat ik dinsdag ei had, ookal geen hoeveelheid slijm, heb ik dat nu ineens! Dus zat er denk ik gewoon echt dik naast!

Deel Deze Pagina