lieve dames, geef de hoop niet op! Ik ben na 9 IUI's zwanger! miracles happen! liefs een superblije mandy
Super gefeliciteerd meid! Ik denk dat de IUI'ers er erg blij mee zullen zijn! Vraagje...waarom 9x IUI (met / zonder hormonen, vandaar 9?) Geniet van je zwangerschap! Elmo
wrom 9 iui's.. Ik heb in julie bij mijn 5de iui een miskraam gehad en daardoor kreeg ik drie extra behandelingen. Ik kreeg wel clomid voorgeschreven ( 1 pilletje) maar dat was meer voor de zekerheid. Heb in tottaal 3 behandelingen gehad zonder clomid ( ook de negende) Verder spuitte ik pregnyl. liefs mandy
Dit is echt super om te lezen. Van harte gefeliciteerd. Ik heb as zaterdag de 5e IUI,maar er is nog hoop zo te zien.....
Mandy van harte gefeliciteerd joh, wat heerlijk om zo'n positief beriucht te lezen. Ik ga deze maand met ronde 1 beginnen van de IUI. GEniet van je zwangerschap het lijkt een eeuw te duren maar het is maar even , en dan hebben jullie een prachtig wondertje in jullie armen! Amanda
@ Minou: Veel suc6 zaterdag met je 5e IUI. Zal voor je duimen en laat een kaarsje branden! Groetjes Marjo