Hey dames, ik neem nu al enkele maanden mooi mijn temp. Vorige maand zijn we in behandeling gegaan bij de fertiliteit dus ik weet dat tempen niet echt betrouwbaar meer kan zijn. In de eerste ronde daalde mijn temp de vrijdag lichtjes,zaterdag wat meer en zondag was ik ongi. Ik had mijn pregnyl op een zaterdag gehad. Deze ronde heb ik ook de pregnyl zaterdag gehad dus verwachtte ik ongeveer hetzelfde scenario. Nu heb ik sinds een week zeer veel vochtverlies en een paar dagen een zeurende buik. Vrijdag ging m'n temp ook wat omlaag van 37,1 naar 36,8 maar vandaag was die dan weer 37. Ben benieuwd wat het morgen gaat zijn. Zijn er nog dames die kort voor nod een lichte daling hadden maar toch zwanger waren? Temp voor ei ligt rond 36,5-36,6 en na ei 37-37,1. Groetjes!!
Yep, ik toen ik de eerste keer zwanger bleek te zijn. Op 14dpo goede daling en dacht dus dat kansen verkeken waren. De volgende dag weer 0,2 omhoog en ook hoog gebleven. En de uitkomst daarvan zit hier lekker op de bank naast me een boterham te eten. Maar helaas heb ik het ook al eens gehad toen ik niet zwanger was........dus je kan er geen pijl op trekken helaas. Ik duim voor je!